همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه:

بسیجیان وفرهنگیان تفتی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند

به مناسبت روز و هفته معلم، ردیس اداره آموزش و پرورش، فرماندهان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی به همراه گروهی از کارکنان این اداره به حضور امام جمعه رسیدند.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۹۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، در این دیدار"مهدیان" رئیس آموزش و پرورش ضمن عرض تبریک روز معلم به حاضرین خیر مقدم گفت.

در ادامه امام جمعه با بیان آیه إِنَّ اللَّهَ وَمَلائِكَتَهُ وَأَهْلَ السَّمَوَاتِ وَالأَرْضِ حَتَّى النَّمْلَةُ فِي جُحْرِهَا وَحَتَّى الْحُوتُ فِي الْبَحْرِ لَيُصَلُّونَ عَلَى مُعَلِّمِ النَّاسِ الْخَيْرَ ، مقام و شأن معلم را به قدری بالا دانستند که تمام موجودات و مخلوقات برای معلمان حق گوه و خیرخواه دعا میکنند .

حجت الاسلام غفوری از مسئولین آموزش و پرورش خواستند که علاوه بر مسائل آموزشی به مسائل دینی ، فرهنگی و اخلاقی دانش آموزان توجه کافی بعمل آید چون این موارد در بین دانش آموزان و حتی جامعه بسیار کمرنگ شده است .

موضوع دیگر که امام جمعه مطرح نمود برگزاری نمازجماعت در مدارس آن هم با حضور مدیر و کادر مدارس میباشد تا مشمول حدیثی از امام جعفر صادق که می فرمایند مردم را دعوت نمایید به امور خیر بجز زبانتان بلکه با عمل باشند .


ارسال نظرات