مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:

عالمان دینی آبشار معنویت بشریت اند

عالمان و دانشمندان دینی آبشار معنویت در روح و روان بشریت اند.
کد خبر: ۸۶۶۹۱۶۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم با عرض تبریک و تهنیت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: معلمی عنوان مقدسی است که از اوصاف خداوند متعال است که قران کریم می فرماید: بزرگترین معلم جهان بشریت حضرت پیامبر(ص)می باشد.

حجت الاسلام احدی افزود: خود خداوند اولین معلم است که پیامبران الهی دانش آموزان مکتب الهی هستند.

وی اظهار داشت: در مقام و منزلت عالمان و معلمان دینی همین بس که رسول مکرم اسلام که خود بزرگترین معلم جهان بشریت است چنان ارزش و عظمتی به مقام معلمی قائل است که در دعاهایش می فرمود((اللهم اغفر للمعلمین و اطل اعمارهم و بارک لهم فی کسبهم)) یعنی خداوندا معلمان را بیامرز و عمر طولانیبه آنان عطا فرما و کسب و کارشان را مبارک گردان.

حجت الاسلام احدی تصریح کرد: عالمان دینی مرزبانان و مرز داران حقیقی دین و ایمان و عقائد بشریت هستند که با جان ودل از آن پاسبانی می کنند که استاد شهید مرتضی مطهری مظهر و نمونه کامل این عنوان مقدس است که جانش را در این راه فدای اسلام کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم خاطر نشان ساخت: نام گذاری روز شهادت این بزرگوار به عنوان روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین و مناسب ترین راه و روش برای پاسداشت مقام شامخ آن بزرگوار است که باید در این ایام آثار و اندیشه های آن بزرگوار را در جامعه نهادینه کنیم.

ارسال نظرات