مدیر استانی حوزه‌های علمیه زنجان:

برگزاری آزمون پذیرش حوزه‌های علمیه استان زنجان

آزمون حوزه‌های علمیه استان زنجان به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۰۹۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر استانی حوزه‌های علمیه زنجان در جریان برگزاری آزمون حوزه‌های علمیه استان زنجان ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری آزمون حوزه‌های علمیه گفت: آزمون حوزه‌های علمیه برای تحصیل علاقمندان در مراکز حوزوی هر سال برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن بیات با اشاره به روند ثبت‌نام و پذیرش حوزه‌های علمیه استان زنجان افزود: از سال گذشته فراخوان مربوط به پذیرش حوزه‌های علمیه استان زنجان منتشر شده بود و تا دهه دوم فروردین ماه امسال نیز ثبت‌نام انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام مذکور برای پذیرش همه مراکز حوزه‌های علمیه استان زنجان انجام شد، اضافه کرد: طبق آمار 550 نفر از علاقمندان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه استان ثبت‌نام کردند.

مدیر استانی حوزه‌های علمیه زنجان با اشاره به اینکه کارت مربوط برای حضور در آزمون حوزه‌های علمیه استان 25 فروردین ماه توزیع شد، تصریح کرد: هم اکنون نیز آزمون حوزه‌های علمیه در حسینیه اعظم زنجان در حال برگزاری است.

بیات با اشاره به ظرفیت حسینیه اعظم زنجان و تقدیر از همکاری مجموعه حسینیه اعظم زنجان برای هماهنگی‌های به عمل آمده اضافه کرد: چند سال است که این آزمون بزرگ به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

مدیر استانی حوزه‌های علمیه زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون 550 نفر در آزمون حوزه‌های علمیه استان زنجان حضور دارند، اظهار کرد: نتایج آزمون کتبی برگزار شده 21 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

بیات با اشاره به اینکه پس از آزمون کتبی برگزار شده، آزمون شفاهی نیز از شرکت‌کنندگان به عمل می‌آید، تصریح کرد: با انجام مصاحبه افرادی که حد نصاب لازم را کسب کنند، در حوزه‌های علمیه استان پذیرش خواهند شد.

مدیر استانی حوزه‌های علمیه زنجان با اشاره به ظرفیت حوزه‌های علمیه استان افزود: از 550 نفر شرکت کننده در آزمون 250 نفر که موفق به گرفتن حد نصاب لازم شوند، در حوزه‌های علمیه استان مشغول به فراگیری علوم حوزوی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام کنندگان در سطوح مختلف تحصیلی از جمله دیپلم، سطوح دانشگاهی، سوم متوسطه در آزمون شرکت کرده‌اند، گفت: هر شخص بر اساس سطح ثبت‌نام کرده در حوزه علمیه مشغول به تحصیل خواهد شد.

مدیر استانی حوزه‌های علمیه زنجان تاکید کرد: افرادی که موفق به اخذ حد نصاب لازم شوند در سال تحصیلی جدید حوزوی مشغول به تحصیل خواهند شد.

گفتنی است، آزمون بزرگ پذیرش حوزه‌های علمیه استان زنجان پیش از ظهر امروز به میزبانی حسینیه اعظم زنجان و با حضور علاقمندان برای تحصیل در مراکز حوزوی استان برگزار شد.

فراخوان پذیرشی حوزه‌های علمیه استان زنجان از سال قبل منتشر شده بود که این فراخوان با استقبال خوبی از سوی علاقمندان مواجه شد.

ارسال نظرات