توليد و پخش بیش از یک هزار دقیقه برنامه در روز انتخابات در شبكه استاني اشراق

صدا و سیمای مرکز زنجان در دور دوم انتخابات، بیش از یک هزار دقیقه برنامه توليد و پخش کرده است.
کد خبر: ۸۶۶۹۰۵۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، صدا و سیمای مرکز زنجان در دور دوم انتخابات در راستاي برگزاري انتخاباتي پرشور و با نشاط و به تصويرکشيدن حضور حماسي مردم انقلابي و ولايتمدار استان در پاي رصندوقهاي رأي ، برنامه ريزي خوب و مناسبي را انجام داده بود .

گفتنی است، معاونت صدای مرکز در روز 10 اردیبهشت با تهیه و پخش بیش از 470 دقیقه برنامه در قالب ويژه برنامه «حماسه حضور» از ساعت 7 تا 22 در زمانهاي متعدد همگام و همراه با مردم ولایی استان بوده است.

پخش گوشه هایی از بيانات مقام معظم رهبري، پخش پيام دعوت ائمه جمعه شهرهاي استان براي حضور در انتخابات، ارتباط مستمر با ستاد انتخابات استان، پخش گزارشهاي مردمي از شعب مختلف اخذ رأي با اعزام 3 گروه توليدي در سطح شهر، ارتباط زنده با شبکه ایران و برخي مراکز استانها از جمله اذربایجان غربی و اذربایجان شرقی، ایلام، گلستان، فارس، یزد، خلیج فارس، همدان، كرمانشاه ، پخش سرودهاي حماسي و دهها آيتم ديگر ، از مهمترين بخشهاي اين ويژه برنامه بود که مي توان ذکر کرد .

معاونت سیمای مرکز زنجان هم تلاش نمود تا اين حماسه بزرگ و به يادماندني را به به زیبا ترین شکل ممکن به تصوير بکشد .

شبکه اشراق با ويژه برنامه "بيرليق حماسه سي" تا آخرين دقايق رأي گيري در کنار مردم شريف استان براي خلق حماسه اي ديگر بود.

همچنین، اعزام گروه هاي متعدد توليدي به سطح شهر، استقرار واحد سيار در ستاد انتخابات و حوزه های رای گیری جهت ارائه گزارشهاي زنده، و ارائه 32 گزارش از حضور پرشور مردم در پاي صندوقهاي رأي، ارتباط مستمر و زنده با ستاد انتخابات استان جهت اطلاع رساني دقيق و آني به مردم، پخش سرودهاي حماسي، ارتباط زنده با خبرنگاران مستقر در شهرستانها براي بيان شور و حال انتخاباتي در ديگر شهرهاي استان، برقراري 3 ارتباط مستقيم با شبکه خبر براي به تصوير كشيدن اتحاد، انسجام و پايبندي مردم استان به آرمانهاي انقلاب و نظام اسلامي ازمهمترين اقدامات معاونت سيما بود که در قالب ويژه برنامه "بيرليق حماسه سي" و با مدت زمان بيش از 440 دقيقه در روز 10 ارديبهشت صورت گرفت.

لازم به ذکر است، معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تمهيد 5 گروه خبري راديويي و تلويزيوني و 10گروه خبری مستقر در شهرستانها لحظه به لحظه تمامي اخبار انتخابات در استان و حضور انقلابي مردم مومن و فهيم استان را پوشش داد.

توليد گزارش های خبری رادیویی و تلویزیونی، خبر مکتوب و اخبار ارسالی به تهران، ارتباط مستقیم با شبکه خبر در مجموع به مدت 150 دقیقه از جمله اقدامات مؤثر معاونت خبر مرکز در روز برگزاري دور دوم انتخابات بود.

ارسال نظرات