گچساران رتبه برتر جذب مشارکت مردمی را کسب کرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران از کسب رتبه برتر این اداره در جذب مشارکت های مردمی با محوریت انجمن اولیاء و مربیان خبرداد
کد خبر: ۸۶۶۸۷۴۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

ظهیرالدین پورالحسینی صبح یکشنبه در نشست خبری آموزش و پرورش گچساران به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم افزود: کسب مقام برتر شورای آموزش و پرورش گچساران در میان ۱۴ اداره استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله موفقیت‌های این اداره در سال گذشته بوده است.
پورالحسینی شهید مطهری را معلمی بزرگ و اندیشمندی عالم دانست و افزود: نامگذاری هفته معلم به مناسبت شهادت این عالم و دانشمند تأثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: نقش تفکر و اندیشه‌های شهید مطهری در مبانی فکری و اعتقادی نظام جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای بوده که امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص وی سخنان زیادی عنوان کرده‌اند.
پورالحسینی تصریح کرد: این اداره طی سال گذشته افزایش ۹۶۰ میلیون تومانی را در جذب مشارکت‌های مردمی نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

وی یادآور شد: عدد پایه مشارکت‌های مردمی طی سال‌های گذشته ۶۰ میلیون تومان بوده که این میزان در سال ۹۴ به یک‌میلیارد تومان رسیده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران اظهارداشت : اداره آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کسب کرده است.

پورالحسینی همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، صبحگاه سپاس معلم، دیدار کارکنان آموزش و پرورش با امام جمعه، افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی، دیدار با خانواده های معظم شهدای فرهنگی، همایش پیاده روی، نشست بصیرتی و غبارروبی گلزار شهدا و یادمان شهدای فرهنگی را از مهترین برنامه های عمومی گرامیداشت هفته معلم عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیلی از معلمان، برگزاری پنجمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فرهنگیان، آزمون ضمن خدمت از کتاب تعلیم و تربیت شهید مطهری و برگزاری جشنواره علمی پژوهشی الگوهای برتر تدریس و رونمایی از آثار مکتوب فرهنگیان از جمله برنامه های تخصصی هفته گرامیداشت مقام معلم در گچساران است.

ارسال نظرات