پرداخت290میلیارد ریال تسهیلات صندوق امید به متقاضیان

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار و 700 فقره وام به متقاضیان پرداخت شد، گفت: مبلغ پرداخت شده 290 میلیارد ریال است.
کد خبر: ۸۶۶۷۸۸۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

ارسلان حسن‌پور در دیدار با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات این صندوق در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته دو هزار و 700 فقره وام قرض‌ الحسنه با نرخ 4 درصد به متقاضیان پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد یک هزار و 100 فقره وام اشتغال‌زائی و یک هزار و 200 وام ازدواج پرداخت شد.

وی تصریح کرد: مبلغ پرداخته شده به متقاضیان در سال گذشته 290 میلیارد ریال است.این مسئول با اشاره به نظارت دقیق صندوق بر وام‌هایی پرداخت شده به ویژه در بخش اشتغال گفت: علاوه بر نظارت بر وام‌های اشتغال‌زائی، برای برخی از این طرح‌ها بازاریابی می‌کنیم تا بتوانند اقساط خود را به موقع پرداخت کنند.

حسن‌پور تصریح کرد: 90 درصد وام‌های اشتغال‌زائی منجر به ایجاد اشتغال می‌شود، به دلیل عملکرد خوب این صندوق سال گذشته رتبه 6 کشور را کسب کردیم.

حسن‌پور با بیان اینکه صندوق در سال جاری به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌کند، خاطرنشان کرد: اجرایی و عملیاتی کردن شعار سال از برنامه‌های مهم صندوق در سال 95 است.

ارسال نظرات