خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب تاکید کرد

ضرورت توجه کارفرمایان به حقوق کارگران

امام جمعه میاندوآب بر ضرورت توجه کارفرمایان به حقوق کارگران تاکید کرد و افزود: کارفرمایان باید توجه داشته باشند که حقوق کارگر باید در اولویت کاری کارفرمایان باشد.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۲۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان میاندوآب به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود: مردم باید توجه داشته باشند که حضور حداکثری آنان در پای صندوق‌های رای موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام انقلاب اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که انتخابات راه‌حل بوده و راه حق محسوب نمی‌شود لذا لازم است مردم در انتخابات کاندیدای خویش دقت لازم را داشته باشند و در صورت انتخاب هر یک از کاندیداها به عنوان نماینده مردم از آنان حمایت کنند و اقدامات لازم را برای مشارکت با آنان فراهم کنند.

امام جمعه میاندوآب به برخی از ملاک‌ها و شاخص‌های انتخاب یک فرد اصلح در قرآن کریم اشاره کرد و ادامه داد: بنا به فرموده خداوند در قرآن کریم ملاک‌های اصلی برای انتخاب فرد اصلح، داشتن تقوا علم و حکمت، داشتن سابقه خوب و درخشان، مجاهد راه خدا بودن، شجاع بودن، برخورداری از شعور سیاسی و وفاداری به ولایت است.

این مسئول در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن روز جهانی کارگر اشاره کرد و ادامه داد: از نظر اسلام کار و کارگر از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار بوده و طبق قوانین این دین کم‌کاری و تنبلی ممنوع است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: کار کردن موجب نشاط و شادابی جسم انسان شده و فساد را از در جامعه از بین می برد لذا بر هر مسلمانی واجب است که از تنبلی و کاستی پرهیز کند.

وی بر ضرورت توجه کارفرمایان به حقوق کارگران تاکید کرد و ادامه داد: کارفرمایان باید توجه داشته باشند که حقوق کارگر اولویت هر کارفرما باشد و تمام تلاش لازم در خصوص پرداخت حقوق کارگران و تامین معیشت آنان را فراهم کنند.

امام جمعه میاندوآب به روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و در این خصوص به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند باید مراقب باشید که اسلام آمریکای به کشور رخنه نکند.

این مسئول ادامه داد: این در حالی است که ما شاهد نه تنها اسلام آمریکایی بلکه اسلام وحدت‌شکنان، راحت‌طلبان و حکومت‌شکنان هستیم و تمام این فرقه‌ها در مقابل اسلام ناب محمدی قرار گرفته شده‌اند.

حسن‌زاده به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله مطهری اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه سالروز شهادت این عالم ربانی به عنوان هفته معلم نامگذاری شده است لازم است معلمان از سیره این بزرگوار درس گرفته و رهرو این شهید والامقام باشند.

وی با بیان اینکه شغل معلمی شغل انبیا است از معلمان درخواست کرد که تلاش لازم را در جهت ارتقای سطح سواد جامعه انجام داده و همانند انبیا در جهت تعالی بشریت تلاش کنند.

ارسال نظرات