خبرهای داغ:

تعميق آموزه هاي قرآني بسيجيان روستاي سيوان خوی

در راستاي ترويج، تعميق معرفت و تعميم فهم و درك قرآن كريم، جلسات قرآن با حضور قاري كشوري به همت پايگاه شهيد حسين زاده سپاه خوي در روستاي سيوان برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۲۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده پايگاه شهيد حسين زاده سپاه خوي با اين نكته كه قرآن سرچشمه نور و هدايت است و انس و الفت با قرآن انسان را در برابر تمامي هجمها و ناهنجاريها بيمه مي كند تصريح كرد: شور و ذوق و علاقه بسيجيان روستاي سيوان، اصليترين عامل برگزاري چنين جلسات شده است.

موسي حسين زاده افزود: در اين راستا و براي ترويج فرهنگ قرآني و پياده نمودن دستورالعمل هاي الهي در زندگاني جوانان و دوري گزيدن از فرهنگ غلط غرب طي هماهنگ هاي صورت گرفته با قاري برجسته كشوري برادر ميلاد دولتي روزهاي پنجشنبه جلسات قرآن همراه با تفسير و شان نزول آيات در پايگاه شهيد حسين زاده حوزه شهيد اميني سپاه خوي برگزار مي شود.

وي با بیان این‌که «مهم‌ترین توطئه دشمنان اسلام ایجاد تفرقه بین مسلمانان است» افزود: متأسفانه دشمنان با ابزار اختلاف‌افکنی تا حدودی به نتایج مورد نظر خود رسیده‌اند و باعث جنگ و کشتار در بین مسلمانان شده‌اند؛ این‌ها همه به خاطر بی‌توجهی به توصیه‌های قرآن کریم است.

حسين زاده در پايان خاطر نشان كرد: افراد جامعه ای که به قران متکی باشند، از گناه و معصیت دور شده و دچار لغزش و خطا نمی شوند.

ارسال نظرات