خبرهای داغ:
در آذربایجان غربی؛

۶۲ خبرنگار و عكاس انتخابات دور دوم مجلس را پوشش می‌دهند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: ۶۲ خبرنگار و عكاس از رسانه‌های مختلف روندانتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در استان را پوشش می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۱۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسام شیرازه محبت با بیان اینکه از این تعداد ۴۲ خبرنگار و عکاس حماسه حضور مردم ارومیه در پای صندوق‌های رأی را پوشش خبری و تصویری می‌دهند افزود: در دو حوزه انتخابیه سلماس و تکاب، شاهین دژ و میاندوآب نیز خبرنگاران در حال پوشش اخبار انتخابات هستند.

وی ادامه داد: صدور كارت شناسایی برای این افراد، ایجاد اتاق خبر مجهز، ترتیب مصاحبه‌های مطبوعاتی با مسئولان و بازدید دسته جمعی از روند اخذ رأی از برنامه‌های امروز این كمیته است.

شیرازه محبت از چاپ و توزیع پوسترهای انتخاباتی حاوی دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات، مزین به سخنان مقام معظم رهبری، امام راحل و رئیس جمهوری کشورمان خبر داد و اظهارداشت: این پوسترها به اندازه کافی در سطح شهرهای استان نیز توزیع و نصب شده است.

شیراز محبت گفت: در این دوره از انتخابات برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا خبرنگاران و عکاسان همراه با مسئولان استانی از جمله استاندار و معاونان وی در بازدید از شعبه‌ها آن‌ها را همراهی کنند.

از استان آذربایجان غربی ۱۲ نفر راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند كه سهم ارومیه سه نماینده، میاندوآب ـ شاهین دژ ـ تكاب دو نماینده و سهم هر كدام از حوزه‌های انتخابیه هفت‌گانه ماكو ـ شوط ـ پلدشت ـ چالدران، خوی ـ چایپاره، سلماس، نقده ـ اشنویه، مهاباد، بوكان و پیرانشهر ـ سردشت یك نماینده است.

تاكنون تكلیف هفت نماینده استان در دور نخست مشخص شده و انتخاب پنج نماینده دیگر در دور دوم در سه حوزه انتخابیه ارومیه (دو نماینده)، سلماس (یك نماینده) و میاندوآب ـ شاهین دژ و تكاب (دو نماینده) روز دهم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

ارسال نظرات