خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

اقتصاد مقاومتی تمامی نیازهای جامعه را تامین می‌کند

فرمانده سپاه خوی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای تامین تمام نیازهای جامعه در داخل کشور و اقدام و عمل یعنی بالازدن آستین و مصرف کالای داخلی است.
کد خبر: ۸۶۶۷۰۱۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ محمدباقر علایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت اقتصاد بر کسی پوشیده نیست و این در حالی است که دشمنان نظام هر زمانی‌که خواهان در تنگنا قرار دادن ملت ایران هستند بر روی اقتصاد دست می‌گذارند، بنابراین کارگران باید با همت و جدیت خویش و با چرخاندن چرخه تولید دشمنان را مایوس کنند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای تامین تمام نیازهای جامعه در داخل کشور و اقدام و عمل یعنی بالازدن آستین و مصرف کالای داخلی است.

فرمانده سپاه خوی تصریح کرد: اگر با حمایت از قشر کارگر و فعالان و مجریان عرصه تولید، نیازهای کشور رفع و چرخش اقتصادی و چرخ تولید در کشورمان روند مناسب‌تری داشته باشد ما به اصل مهمی که مقام معظم رهبری تاکید کردند، خواهیم رسید.

وی با تاکید بر شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با ابراز امیدواری از اینکه شعار سال از شعاریت خارج شده و و سر لوحه کار تولیدات قرار بگیرد گفت: با مطالعه و تبیین راهبردهای مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی، در می‌یابیم که برخی از آنان این ویژگی‌ها را دارد تا با تلاش و همفکری بتوان آنان را در شهرستان بومی سازی و عملی کنیم.

ارسال نظرات