برنامه های شاخص هفته معلم در شهرستان سقز برگزار می شود

مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان سقز از تجلیل از معلمان، برگزاری یادمان شهدای فرهنگی و دیگر برنامه های شاخص هفته معلم در شهرستان سقز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۶۹۳۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد برومند مدیر آموزش و پرورش سقز در جلسه برنامه ریزی هفته معلم ضمن تبریک ماه رجب، ماه طاعت و عبادت به عموم فرهنگیان، اظهار داشت: فرهنگیان آموزش و پرورش می بایست برای مسئولیت خطیری که همانا تعلیم و تربیت آینده سازان جامعه است، خودسازی و تطهیر معنوی و مسلح شدن به سلاح تقوی را سرلوحه کار و فعالیت های خود قرار دهند.

برومند با تأکید بر لزومیت برنامه ریزی جامع برای برگزاری مراسمی باشکوه در بزرگداشت مقام معلم و پاسداشت مجاهدت های فرهنگیان بسیجی افزود: با تلاش تمام واحدهای اداری و همکاری بسیج و امور شاهد سعی بر آن داریم تا برنامه ای درخور فرهنگیان ارزشمند برگزار نمائیم و در یک برنامه ی جامع از اقشار مختلف فرهنگیان تجلیل به عمل آوریم.


نادرپناه جانشین فرمانده سپاه سقز نیز با بیان مناسبت های مهم پیش رو مانند هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان و شروع همزمان هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت: برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و دیدار برای پاسداشت این هفته لازم است که تمامی ارگانهای مربوطه می بایست برای هرچه پر رنگ برگزار کردن آن بکوشند.


نادرپناه افزود: انقلاب اسلامی در طول حیات خود همواره مورد هجمه های دشمنان و در رأس آن آمریکا و ایادی استکبار بوده است اما هر بار با اراده ملی و بصیرت عموم مردم فهیم ایران این توطئه ها خنثی شده است.


مسئول بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش نیز با تبریک ماه رجب و همچنین تبریک پیشاپیش هفته مبارک معلم اظهار داشت: در تلاشیم تا با جدیت و قوت قلب و همکاری و تعامل با آموزش و پرورش مراسمی مناسب شأن و منزلت فرهنگیان عزیز برگزار کنیم.


خداشناس اضافه کرد: تشکیل جلسات با آموزش و پرورش فرصت مغتنمی را برای بررسی ویژگی های معلمین بزرگوار و رسالت بزرگی که برعهده دارند فراهم می آورد تا در مراسمی باشکوه از تلاش ها و زحمات یک ساله ی فرهنگیان به نحو مناسب تجلیل به عمل آید.


وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر برگزاری یادمان شهدای فرهنگی به عنوان پیش قراولان صحنه تعلیم و تربیت گفت: برگزاری مراسم یادواره شهدای فرهنگی همزمان با مراسم هفته معلم از برنامه های در دست اقدام در این ایام مبارک است.


گفتنی است؛ دیدار از مدارس در روز 12 اردیبهشت، دیدار با نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و تجلیل از معلمان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گلگون کفن شهرستان، اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی، فرهنگی و کتابخوانی در سطح مدارس و اداره از دیگر برنامه های شاخص هفته معلم در شهرستان سقز است.

ارسال نظرات