کانون بسیج رسانه در شهرستانهای استان افتتاح می شود

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح کانون بسیج رسانه در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران در سال جاری خبر داد و گفت: شأن و منزلت رسانه‌ها باید حفظ شود.
کد خبر: ۸۶۶۶۹۲۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
قربانعلی حسن‌زاده، رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح کانون بسیج رسانه در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: شأن و منزلت رسانه‌ها باید حفظ شود.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل شورای راهبردی رسانه در استان، افزود: با تشکیل این شورا مشکلات بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد برگزاری حلقه‌های صالحین، دوره‌های آموزشی خبرنگاران، اردوهای بسیج سازندگی، راهیان نور و حرم مطهر امام خمینی(ره)، اجلاس مجمع رسانه، راه‌اندازی سایت صالحین و کسب رتبه برتر بسیج رسانه استان را از اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته این قشر اعلام کرد.

حسن‌زاده در بخش دیگری از اظهارات خویش یادآور شد: مهرماه امسال کنگره ملی سرداران شهید در یاسوج برگزار می‌شود و با توجه به اینکه بسیج رسانه به عنوان کمیته اطلاع‌رسانی اجلاسیه است انتظار می‌رود رسانه‌ها اعم از مکتوب و مجازی و صدا و سیمای استان تمام تلاش خود را در راستای پوشش کامل اقدامات قبل، حین و بعد از اجلاسیه داشته باشند.
ارسال نظرات