خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

روحانيان پيش قراولان مبارزه با انديشه هاي افراط گرايي هستند

فرمانده سپاه نقده گفت: روحانيان پيش قراولان مبارزه با انديشه هاي افراط گرايي و جريان هاي تكفيري در جامعه بوده و اين نقش خود را بايد به خوبي ايفا مي كنند.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۱۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار امير اكبري در جمع امام جمعه و روحانيون اهل تسنن اين شهرستان افزود: روحانيان بايد با روشنگري هاي خود در جامعه در برابر حمايت هاي سردمداران استكبار از انديشه هاي افراط گرايي به مقابله پرداخته و تلاش هاي آنها را خنثي كنند.

وي اظهار كرد: امروز همه جهانيان شاهد هستند كه چه طور آتش اين افراط گرايي و تروريست پروري دامن خود كشورهاي اروپايي را هم گرفته است.

سرهنگ اكبري از تريبون هاي مساجد به عنوان اصلي ترين اسلحه روحانيت در برابر اين جريان ها ياد كرد و گفت: امروز مهمترين موضوعي كه توجه دشمنان نظام و انقلاب را به خود جلب كرده، وحدت حاكم بين اقوام مختلف ايراني است.

وي با اشاره به اهميت وجود وحدت بين اقوام اضافه كرد: اگر اعتقادات و بنيه معنوي موجود در جامعه به ويژه در بين جوانان را تحكيم بخشيم، يك جريان تكفيري هر قدر هم تلاش كند، قادر نخواهد بود مردم ما را از انقلاب و اعتقادات خويش دور سازد.

فرمانده سپاه نقده افزود: تروريست ها و تكفيري ها از اتحاد مسلمانان به ويژه اتحاد اهل سنت و شيعيان، بسيار وحشت دارند و به همين علت يكي از راه هاي مبارزه با چنين گروه ها و جريان هايي، تلاش براي حفظ وحدت جهان اسلام است.

وي اضافه كرد: ايران اسلامي تنها كشوري است كه اكنون با تمام توان وارد مبارزه عملي با تروريست هاي تكفيري شده است و بيشترين نقش را در اين ميان دارد.

شهرستان نقده با 120 هزار نفر در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است


ارسال نظرات