خبرهای داغ:
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی:

۱۷ نقطه پرحادثه جاده‌های آذربایجان‌ غربی اصلاح شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌ غربی گفت: ۱۷ نقطه پرحادثه از جاده‌های آذربایجان‌ غربی حذف و اصلاح شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۰۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، داریوش نصر اظهار داشت: تاکنون ایمن‌سازی جاده‌ها تحت تاثیر اعتبارات قرار نگرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حذف و اصلاح یک نقطه پرحادثه در محدوده حوزه‌های استحفاظی 17 شهرستان استان که با هماهنگی پلیس راه و نیروی انتظامی شناسایی شده بود انجام گرفت.

وی افزود: گروه‌های راهداری از اوایل اسفند ماه عملیات راهداری را با استفاده از امکانات و منابع داخلی ادارات آغاز شده و بیشتر نقاط پر حادثه تا پایان 52 اسفند ماه حذف و اصلاح شد.

نصر با اشاره به جذب دو هزار تن قیر رایگان برای استان تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی برای نخستین بار در سطح استان موفق شد با همکاری روسای شهرستان‌ها، پیمانکاران و کارخانه‌های آسفالت استان و شهرستان‌ها، بدون هزینه نسبت به ریزش‌برداری، چاله پرکنی و آسفالت ریز با استفاده از قیر رایگان و آسفالت سرد در سطح استان و شهرستان‌ها اقدام کند.

وی گفت: هم اکنون در آذربایجان‌غربی 10 پروژه راه‌سازی که شامل طرح‌های تعریض و بهسازی محور خوی ـ فیروق، محور پیرانشهر ـ نقده قطعه اول، محور خوی ـ ایووغلی قطعه یک، قطعه دو بزرگراه ارومیه ـ مهاباد ـ میاندوآب، قطعه دوم محور میاندوآب ـ فسندوز و قطعه اول محور شاهین‌دژ ـ تکاب و تعداد 19 پروژه داهداری آذربایجان‌غربی دارای 80 درصد پیشرفت اجرایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از برنامه‌ریزی و آمادگی برای سفرهای تابستانی خبر داد و بیان کرد: مجهزسازی راهدارخانه و خدمات رسانی به مسافران در طول سال، ساماندهی و تنظیف راهدارخانه‌ها و نمازخانه‌های بین راهی، آغاز عملیات خط کشی در جاده‌های استان از اردیبهشت ماه و ساماندهی تابلو و علایم اخباری و اخطاری در جاده‌های استان از اقدامات این اداره برای سهولت و بی خطر بودن سفرهای تابستانی است.

ارسال نظرات