خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اعلام کرد

احداث 600 واحد مسکن شهری در آذربایجان غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: 600 واحد مسکن شهری در آذربایجان غربی از منابع داخلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سال 95 در دست اقدام است.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۹۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ایوب عزیزی به اجرای طرح خانه به خانه توسط بنیاد مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: طی اقدام جدید بنیاد مسکن با اعزام ناظرین هر روستا به همراه کارشناسان خود در راستای ارائه مشاوره‌های لازم نسبت به تشویق ساکنین روستاها به دریافت وام مسکن روستایی اقدام می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: در این طرح اطلاع‌رسانی در خصوص غیرفنی بودن ساختمان صورت می‌گیرد تا روستاییان در ارتقای کمی و کیفی واحدهای مسکونی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی مشارکت داشته باشند.

وی به اقدامات و برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت اشاره کرد و افزود: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی ایران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده است.

عزیزی ادامه داد: در جهت نوسازی و بهسازی بافت فرسوده در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسهیلات بانکی برای هر واحد 30 میلیون تومان بابت نوسازی واحدها و 15 میلیون تومان ودیعه مسکن ارائه خواهد داد.

وی با اشاره به تسهیلات پیش‌بینی شده برای نوسازی بافت فرسوده در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت، خاطرنشان کرد: در کشور برای 20 هزار واحد ودیعه مسکن و برای 100 هزار واحد نیز تسهیلات بانکی 30 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی متذکر شد: در شهرها علاوه بر مسکن مهر و نوسازی بافت فرسوده در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت 600 واحد مسکن شهری در استان از منابع داخلی بنیاد مسکن در سال 95 در دست اقدام است.

وی به تسهیلات مورد نظر در راستای تکمیل 600 واحد مسکن شهری در استان اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا 75 میلیارد تومان تسهیلات بانکی و منابع داخلی بنیاد مسکن و مشارکت مردمی صورت گرفته است.

عزیزی در پایان با اشاره به اهم فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تهیه و اجرای طرح‌های هادی در روستاهای استان، اجرای طرح ویژه بهسازی مساکن روستایی، نظارت بر نحوه ساخت و ساز مسکن روستایی و تسهیلات بهسازی مسکن روستایی، سنددار کردن واحدهای مسکونی در روستاها و... از عمده فعالیت‌های این نهاد محسوب می‌شود.

ارسال نظرات