دیدار نمایندگان جامعه کارگری استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان زنجان

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و نمایندگان جامعه کارگری استان به مناسبت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری با امام جمعه زنجان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۶۶۲۷۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در دیدار با نمایندگان جامعه کارگری استان زنجان گفت: امروز به دلیل هم شرایط جامعه و هم مشکلاتی که دشمنان نظام ایجاد کرده اند، رکود حاکم بر جامعه باعث افزایش بیکاری در جامعه شده است.

حجت الاسلام علی خاتمی نماینده افزود: تمام دنیا با این مسئله گریبان گیر است ولی در کشور ما که به لحاظ عداوت دشمنان قسم خورده نظام، خود را بیشتر نشان می دهد و به همین دلیل چند سالی است که مقام معظم رهبری شعار سال را با رنگ و بوی اقتصادی مطرح می فرمایند.

وی خاطر نشان کرد: در دنیا رشته های تحصیلی را بر اساس نیازشان تعریف می کنند و در کنار مباحث تحصیلی مهارت هم یاد می دهند و این در کشور ما شروع شده ولی کافی نیست.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از سه سازمان و تشکیلات تشکیل شده است و باید انسجام بین این سه سازمان بیشتر شود گفت:قانون اساسی کشورمان اقتصاد را در سه بخش دولتی ،بخش خصوصی و بخش تعاون تعریف کرده که مانده گارترین بخش اقتصاد بخش تعاون می باشد.

همچنین دراین دیدار مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان با ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان گفت: وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی بعد از ادغام مسئولیتها و ماٌموریتهای مختلفی در حوزه های متعدد،حوزه کار وتولید ،حوزه تعاون ،رفاه وتاٌمین اجتماعی بر عهده گرفته و از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سمت و سوی خود را در راستای انجام ماٌموریتها و مسئولیتهایی که در دولت تدبیر و امید بر عهده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گذاشته شده هدف گذاری کرده و وظایف خود را انجام داده است.

احمد غریوی افزود: وظایفی که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور بر عهده گرفته است تمامی آحاد جامعه را تحت پوشش قرار می دهد که این خدمات قبل از بدنیا آمدن اشخاص شروع می شود و تا بعد از فوت افراد برای بازماندگان آنها که به نوعی تحت پوشش صندوق های حمایتی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی هستند ادامه پیدا میکند که این ماٌموریت ومسئولیت سنگین هم مدیران جهادی و هم کارکنان جهادی را می طلبد که خوشبختانه در ماٌموریتها و وظایفی که در سال 94 بر عهده اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان قرار گرفت به نحو شایسته انجام گرفت.

ارسال نظرات