خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:

اقتصاد مقاومتي مقابله عملياتي با استعمارگران خارجي است

حجت الاسلام رستمي گفت: اقتصاد مقاومتي در حقيقت مقابله با مصرف گرايي و مستقل و متكي شدن به توليدات داخلي است.
کد خبر: ۸۶۶۵۸۸۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسيج آذربايجان غربی، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در گفتگوي خبري اقتصاد مقاومتي را اقدامي براي ارزش و بها دادن به توليدات داخلي عنوان و افزود: در اقتصاد مقاومتي ما بهتر مي توانيم خود را نشان دهيم و بدون اتكا به دشمنان و ممالك شرق و غرب توليدات خود را با كيفيت و كميت بهتري توليد نماييم.

حجت الاسلام محمد رستمي خاطر نشان كرد: اقتصاد مقاومتي مفهومي از اقتصاد سياسي و يا همان اقتصاد مقاومتي سياسي است چرا كه تنها راه حل مقابله با ايجاد بحران هاي سياسي از طرف دشمنان وجو داقتصاد مقاومتي است كه اين مورد در 4دهه گذشته به وضوح خودش را نشان داده است.

وي ادامه داد: علاوه بر اينكه اقتصاد مقاومتي مقابله عملياتي با استعمار خارجي است، اقدام عليه استثمار داخلي نيز است.

حجت الاسلام رستمي تصريح نمود: دشمنان براي مبارزه و شكست ملت ايران در اقتصاد مقاومتي با استفاده از هر نوع ابزاري سعي دارند استثمار داخلي(انحصار،رانت خواري،فساد، تبيض و...) را تقويت نمايند اما مردم بصير ما چشمهاي خود را به زبان ولايت فقيه دوخته اند و فريب تهديد و تحريم و توطئه دشمنان را نمي خورند و طوري برنامه ريزي مي كنند كه از اين امتحان ها سربلند بيرون بيايند.

اين مقام مسئول با اشاره به نام گذاري سال اظهار داشت: رهبر حكيم و فرزانه ايران اسلامي امسال در پي سنوات گذشته اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتي را سرلوحه تمامي برنامه ها تاكيد فرمودند.

وي در پايان با اشاره به مذاكره كه تنها يك راه حل كوتاه مدت است گفت: اين همان مقابله با استعمارگران خارجي است كه در اقدامات تئوري و تجربه ثابت شده است و بي ثبات و ناسازگار است لذا اقتصاد مقاومتي تنها راه حل موجود براي مقابله با تمامي مشكلات مي باشد.

ارسال نظرات