استاندار یزد تاکید کرد

لزوم رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مجریان انتخابات

استاندار یزد گفت: ضروری است عوامل برگزارکننده، مجریان، دست‌اندرکاران و ناظران انتخابات رعایت اصل بی‌طرفی را در تمام مراحل برگزاری انتخابات داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۶۵۱۹۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سید محمد میرمحمدی، صبح امروز در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات، هیئت نظارت، شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی و هیئت بازرسی استان یزد اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه با مشارکت بالای مردم و به صورت سالم و قانونمند برگزار شد و مردم با اعتماد کامل به دست‌اندرکاران انتخابات با مشارکت بالا در این عرصه مهم سیاسی حضور پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: این اعتماد مردم سرمایه بسیار ارزشمندی است که باید حفظ شود و در مرحله دوم برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز عوامل دست‌اندرکار انتخابات امانتدار رای مردم باشند.

استاندار یزد با بیان اینکه برای ما هیچکدام از دو کاندیدای حاضر در این دوره تفاوتی ندارند و تکلیف ما، امانتداری رای مردم است یادآور شد: مردم ما نشان دادند که آگاهانه در انتخابات شرکت می‌کنند و رای آنها بر اساس شهرستان، منطقه یا محله‌ای خاص نیست بلکه به شایستگی افراد رای می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه مهریز،‌ بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه افراد آگاه و با تجربه‌ای هستند که از موارد قانونی اطلاع دارند اظهار داشت: این مرحله از انتخابات در این حوزه که وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور است دارای حساسیت‌های ویژه خود است و باید همه تلاش کنیم تا کوچک‌ترین خدشه‌ای به رای مردم وارد نشود.

وی از عوامل اجرایی و ناظر انتخابات خواست تا اگر افرادی در حوزه انتخابیه مهریز برای هر یک از نامزدها فعالیتی داشته است، آن عامل از شعب اخذ رای کنار گذاشته شود و عوامل و ناظرانی بی‌طرف جایگزین این افراد شوند.

استاندار یزد یادآور شد: هر نماینده‌ای که با رای مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کند، باید بتواند به وظایف نمایندگی خود به خوبی عمل و نقش موثری برای توسعه استان ایفا کند.

میرمحمدی اظهار امیدواری کرد با مشارکت بالای مردم این پنج شهرستان نماینده شایسته‌ای از حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

ارسال نظرات