ضرورت توجه اقتصاد مقاومتي در دستور کار مسئولان اقتصادي

فرمانده سپاه کربلاي مازندران در ديدار با مدير مسئول روزنامه پيک شمال گفت:رسانه بايد حقيقت را بنويسد و انتقال دهد اگر قلم در دست افراد سالم باشد کشور سالم خواهد شد و به سمت آرمان‎هاي انقلاب اسلامي حرکت مي‎کند.
کد خبر: ۸۶۶۵۰۵۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶


خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمد حسين بابايي افزود: اصحاب رسانه به آرمان‎هاي امام راحل، مقام معظم رهبري و تداوم راه شهدا پايبند باشند تکليفي که بر عهده رسانه گذاشته شده بسيار خطير است.
وي اظهار کرد: در عصر کنوني که با جنگ نرم سهمگين زورگويان و مسکتبران عالم با اصل اسلام و نظام جمهوري اسلامي مواجه هستيم، حضور رسانههاي متعهد و انقلابي و مواجهه آنان با سناريوهاي پيچيده دشمنان اسلام در عرصه رسانه، بسيار ضروري و حياتي است.
فرمانده سپاه کربلاي مازندران خاطرنشان کرد: اجراي طرحها و برنامههاي اقتصاد مقاومتي در سالي که رهبر انقلاب اسلامي آن را به نام اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نامگذاري فرمودند، بايد به صورت جدي در برنامه کاري متوليان و مسئولان اقتصادي قرار گيرد. اگر ميخواهيم در مقابل نقشه دشمن، به انفعال نيفتيم و اگر ميخواهيم در مقابل دشمن قدرتمند بايستيم بايد تلاش اصلي خود را معطوف اقتصاد مقاومتي کنيم.
سردار بابايي با تأکيد بر بازبيني فرمايشات مقام معظم رهبري در شعار ابتداي سال گفت:رهبر معظم انقلاب تأکيد بيشتري بر اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتي داشتند و فرمودند که اگر اين موضوع اجرايي شود بسياري از مشکلات کشور حل ميشود.
فرمانده سپاه کربلاي مازندران برطرف شدن مفاسد اجتماعي، مشکلات فرهنگي و اخلاقي را يکي از اهداف سربازان جنگ نرم توصيف کرد و افزود: باز شدن گره مشکلات کشور در گرو روي آوردن به اقتصاد مقاومتي است بايد به جاي وقت تلف کردن در موضوعات مختلف، به اقدامات اثربخش و عملي روي آوريم تا مشکلات جامعه برطرف شود.
وي با آرزوي موفقيت براي دولت کنوني در تحقق اقتصاد مقاومتي گفت: مهم نيست که اين موفقيت به نام چه کسي تمام شود، بلکه اين موفقيت سبب دلشادي امام خامنهاي خواهد شد که اميدواريم دولت در اين موضوع با برنامهريزي مناسب به موفقيت دست پيدا کند.
فـرمـانـده سـپـاه کـربـلا مازندران اظهار کرد: دشمنان ايران بر اين باورند که با جنگ اقتصادي مردم ايران را دلزده و تحتفشار قرار ميدهند تا از انقلابشان جدا شوند و بتوانند انقلاب ايران را تغيير دهند اما نميدانند مردم باهوش و متدين ايران بهفرمان ولايت هستند و با ايستادگي در مقابل آمريکا و کشورهاي ابرقدرت آنها را به زمين خواهند زد. ما بايد براي مقابله با دشمني آمريکا گوش به فرمان رهبري باشيم و حواسمان باشد که انقلاب اسلامي را رها نکنيم و تحت فرمان مطلقه مقام معظم رهبري هوشمندانه عمل کنيم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها