لحظاتی دل به معبود سپردن در جمع معتکفین

برگزاری مراسم اعتکاف ایام البیض ماه مبارک رجب در شهرستان بافق

مراسم اعتکاف ایام البیض ماه مبارک رجب در مساجد سراسر شهرستان با حضور پرشور مبلغین خواهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۹۵۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازبافق: گفتنی است مراسم اعتکاف امسال که در هفت مسجد در سطح شهر برگزار شد با حضور فعال 24 نفر از مبلغین خواهر در بین معتکفین علی الخصوص دانش آموزان همراه بود.

از جمله برنامه های مبلغان در مساجد تبلیغ، پاسخگویی به مسائل شرعی، بیان مباحث روز و ... طبق برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مسئولان اعتکاف بود که 8 نفر از مبلغین به صورت ثابت و 4 نفر نیز به عنوان خادم افتخاری طی این این سه روز در مساجد مستقر شدند.

از جمله برنامه های این مراسم تشکیل سه حلقه معرفتی با بیان مسائل مهم جامعه و تبادل نظر در این موارد، برگزاری مراسم مولودی خوانی در شب و روز میلاد حضرت علی(علیه السلام)، مراسم مداحی شهادت اسوه صبر و ایثار حضرت زینب(سلام الله علیها) و ... بود.

لازم به ذکر است 20 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران به صورت چرخشی جهت سخنرانی در مساجد حضور بعمل رساندند که در آن جمع دو نفر از اساتید حوزه نیز جهت پاسخگویی به شبهات و مشاوره به معتکفین در مساجد حضور یافتند.

همچنین مراسم پرفیض اعمال ام داوود با حضور طلاب، اساتید و عموم بانوان شهرستان در محل ساختمان قدیم حوزه با قرائت اعمال ام داوود و مداحی برگزار شد.


ارسال نظرات