خبرهای داغ:

دیدار و دلجویی جمعی از مسئولین استان با خانواده شهید مدافع حرم

نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه شهداء، استاندار آذربایجان غربی، رئیس سازمان صداوسیما و جمعی از مسئولین استانی با خانواده شهید مدافع حرم "مصطفی قاسم پور" دیدار و دلجویی کردند.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۸۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، پدر شهید قاسم پور در دیدار جمعی از مسئولین آذربایجان غربی ضمن تقدیر از مسئولین در این دیدار گفت: مصطفی پسرم، از همان دوران نوجوانی در فعالیت های معنوی گروهی به ویژه بسیج فعالیت داشت بنابراین بعد از خدمت سربازی به خاطر علاقه اش جذب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: برای رفتن به سوریه برای اجازه گرفتن نزد من آمده بود که من مخالفت کردم اما با اصراری که می کرد بالاخره او را به خدا و امام حسین (ع) سپردیم.

این پدر شهید با اشاره به اینکه همزمان با اعزام فرزند شهیدش با ثبت نام وی به زیارت کربلا رفته بود، گفت: زمانی که در کربلا مشغول زیارت بودم مدام دعایم سالم برگشتن فرزندم بود اما قسمت مصطف شهادت بود.

پدر شهید قاسم پور تاکید کرد: به پسرم افتخار می کنم؛ اگر این جوانان برای دافع از اسلام نروند ما اکنون نمی توانیم با آسودگی خاطر زندگی کنیم.

سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه شهداء در این دیدار گفت: این شهید بزرگوار از نیروهای متدین و مخلص لشکر 3 عملیاتی حمزه(ع) بود که داوطلبانه بعد از سه بار ثبت نام برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) اعزام شده بود.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم، هم در حیات و هم در مماتشان برای اسلام خدمت کردند، گفت: مدتی که این شهید بزرگوار به همراه همرزمانش در دفاع از حرم اهل بیت (ع) مشغول بودند هم حماسه آفریده و هم نیروهای تکفیری را وادار به عقب نشینی کردند و در آزادی بخشی از شهرهای محاصره شده سوری نقش مهمی ایفا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی نیز گفت: اگر چه شهید شدن فرزند برای خانواده ایشان سخت باشد اما باید به این امر ایمان داشت که هر کسی به هر بهانه ای از این دنیا می رود چه بهتر که این رفتن به خاطر دفاع از اسلام و حرم اهل بیت (ع) باشد.

وی افزود: برابر منابع دینی و آیات قرآنی، شهادت مقامی است که آرزوی اهل بیت بود، از جمله شفاعت کنندگان شهداء خواهند بود و آن عزیزان خانواده خود را شفاعت می کنند.

سعادت، استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه تاریخ تشییع ماندگار است، گفت: شهداء به ویژه شهداء مدافع حرم، سرمایه اسلام و شیعه هستند، ما به دنبال این شهدا هستیم تا راه دفاع از اسلام که همان راه امام حسین (ع) است را بشناسیم.

ارسال نظرات