خبرهای داغ:
فرماندار خوی:

بنیان فکری بنده، تلاش بی وقفه برای تحقق شعار سال است

فرماندار خوی گفت: بنیان فکری و ذهنی ما نگاه عملی به اقتصادی مقاومتی است که با تمام توان، تلاش کنیم تا شعار سال و خواسته رهبر معظم انقلاب تحقق یابد.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۳۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرماندار خوی در گفت و گويي در خصوص عملیاتی کردن شعار سال جدید و اینکه چه برنامه هایی درباره اقتصاد مقاومتی در دستور کار دارند گفت: مجموعه استانداری و در رأس آن شخص استاندار بدنبال تدوین برنامه برای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری هستند و به محض اتمام قطعاً این دستورالعمل در سطح دستگاههای اجرایی استان لازم الاجرا خواهد بود.

حسین سیوانی اصل افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه چاره برای عبور کشور از تمام مشکلات و بحران هاست و تأکید رهبر معظم جنبه شعاری نیست بلکه تأکید بنیادی، زیرساختی و عملیاتی است.

وی تصریح کرد: ما باید اقتصاد ملی را با تکیه به توانمندیهای داخلی به آن مرحله رشد برسانیم که دشمنان نظام و ملت نتوانند هر وقت دلشان خواست کشور را تحت فشار اقتصادی قرار بدهند و این یک خطر قرمز و سیاست استراتژی ضروری و لایتغیر است ولی باید راه چاره آن را در بخشهای مختلف پیدا کرد.

سیوانی اظهار داشت: با تکیه به توانمندیهای داخلی و تبدیل ظرفیتها به برنامه لازم است از شعار دادن خارج شده و به سمت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی برویم.

فرماندار خوی افزود: بی شک رهبر معظم انقلاب در تلاش برای عزت و سربلندی ملت ذره ای فروگذار نیستند و این ما هستیم که باید این مسیرهای ترسیم شده را بصورت عملی پیدا کنیم.

وی در خصوص برنامه هایی که فرمانداری در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در دست اقدام دارد، گفت: فرمانداری در راستای تحقق شعار سال در صدد است تا با حمایت از سازمانهای مردم نهاد و استفاده از سرمایه های اجتماعی، توانمندیهای داخلی و نیروهای مستعدد و نخبگان علمی و فرهنگی و اقتصادی بتواند گامهای اساسی و جدی بردارد و با بررسی وضعیت اعتبارهای تخصیص یافته و مقایسه وضعیت شهرستان خوی نسبت به دو سال قبل اقدامات انجام شده قابل قبول است و امیدوارم با ادامه پروژه های عمرانی در حال انجام بتوانیم به آرزوی قلبی خویش که همان استقلال اقتصادی، عزت و عظمت، سربلندی و رشد و اعتلای کشور و منطقه دست یابیم و این محقق نخواهد شد مگر با اقتصاد مقاومتی و این همان بنیان فکری و ذهنی ماست.

ارسال نظرات