خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم ایجاد فضای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید برای فضاسازی در جامعه در جهت برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گام برداشته شود.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۲۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محسن شکرنیا اظهار داشت: باید برای فضاسازی در جامعه در جهت برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گام برداشته شود، تا از این رهگذر آحاد مردم با شوری مضاعف برای به جا آوردن این تکلیف سیاسی، اجتماعی و دینی گام بردارند.

وی ضمن تقدیر از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال گذشته، برای مشارکت آحاد مردم در دور دوم انتخابات ابراز امیدواری کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در برخی از حوزه‌های انتخابیه استان ما انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است، گفت: مسئولان و متولیان امور باید مقدمات موردنیاز را برای برگزاری باشکوه انتخابات فراهم کنند که در این سمت و سو هم گام برداشته می‌شود.

شکرنیا خاطرنشان کرد: مردم بابصیرت و زمان‌شناس کشورمان به طور قطع در این دوره از انتخابات هم حضور حداکثری و باشکوهی به منصه ظهور خواهند رساند.

وی با اظهار اینکه مردم کشور ما برای انتخاب کردن 69 نماینده باقیمانده با در نظر گرفتن ملاک‌های اصلح اقدام می‌کنند، بیان داشت: همچنین باید رهنمودهای دلسوزانه رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهند.

وی با تاکید بر ضرورت انتخاب کردن افراد اصلح، متعهد، متدین و تلاشگر، خاطرنشان کرد: باید کسانی را مردم در این انتخابات‌ برگزیده و به مجلس شورای اسلامی بفرستند که برای حل کردن مشکلات آحاد مردم تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: باید کسانی را برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم که برای حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عزم راسخ و همت انقلابی گام‌های بلندی بردارند.

وی تاکید کرد: باید چنان در کسوت نمایندگی ملت بزرگ ایران در مجلس گام برداشته شود که کشورمان به معنای واقعی کلمه به عنوان الگوی بیداری اسلامی مطرح شود.

ارسال نظرات