خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 264 نزاجا:

سپاه نهاد ارزشمند و پر برکتی برای نظام است

امیر سرتیپ شیرزاد پارساجو گفت: 29 فروردین بعنوان روز ارتش، یک یادگار بسیار ارزشمند و بجا مانده از امام راحل است.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۲۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده تیپ 264 نزاجا در مراسم بزرگداشت روز ارتش ور در جمع بسيجيان پایگاه مقاومت بسیج شهید فروتنی سپاه خوی و اهالي مردم منطقه قمسال گفت: باید به درایت و آینده نگری امام راحل تأکید کرد چراکه نامگذاری 29 فروردین بعنوان روز ارتش، یک یادگار بسیار ارزنده و بجا مانده از آن حضرت است که در این روز کلیه نیروهای مسلح توانمندی های خود را به عرصه ظهور در می آورند و نشان می دهند.

وی تصریح کرد: امنیت یک واژه بسیار مهم و بعنوان میوه ای شیرین و ماحصل انسجام نیروهای مسلح می باشد چرا که بدون امنیت اقتصاد و خیلی چیزهای دیگر معنی ندارد.

پارساجو اظهار داشت: فرمانده ما نائب امام زمان عج است و از معنویات بالا برخوردار بوده و با عالم غیب در ارتباط است و این انسجام بواسطه وجود پربرکت آن حضرت می باشد.

فرمانده تیپ 264 نزاجا گفت: نظام جمهوری اسلامی اینک به توانمندی های چشمگیری دست یافته و هم اکنون بعنوان تولید کننده سلاح های سبک و سنگین آنهم به شکل انبوه به خودکفایی رسیده است.

امیر پارساجو اظهار داشت: هم اکنون مستشارانی از سپاه و ارتش بخاطر دفاع از حرمین شریفین به سوریه اعزام و با افتخار تمام به درجه شهادت نایل می شوند و بزرگتر از این چه افتخاری است که نصیب یه رزمنده ولایی شود.

وی افزود: تهدید اصلی ما استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار است، هر چند که آنها هم بدلیل اطلاع از توانمندی های نظام عرضه وارد شدن به جنگ با ما را ندارند و اما گروههای تکفیری داعش که ایجاد رعب و وحشت در سوریه کرده اند اصلا عددی نیستند و چنانچه رهبر معظم انقلاب اشاره بکنند که یه واحد نظامی چه از سپاه و چه ارتش در منطقه وارد کرده و شرکت بدهیم قطعاً به یک ساعت نرسیده کار داعش را برای همیشه یکسره خواهیم کردو

فرمانده تیپ 264 نزاجا گفت: قدر رهبر انقلاب را بدانیم و جانانه برای ایشان فداکاری کنیم، چراکه در سایه وجود پرمهر و با عظمت ایشان اکنون به وحدت و انسجام رسیده ایم و مقتدرانه در منطقه توانسته ایم تمام مواضع استکبار را با مخاطره مواجه کنیم و این همه به لطف خدا و اطلاعت از ولی امر مسلمین جهان و دعاهای مردم بابصیر و آگاه ایران اسلامی است.

پارساجو در آخر سخنراني خود با اشاره به فرارسيدن سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: در آستانه دوم اردیبهشت ماه با تبريك اين روز به جامعه سبز پوش بهترین جمله ای که می توانم بگویم این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نهاد ارزشمند و پر برکتی برای نظام است.

گفتنی است در پایان این مراسم بازنشستگان ارتش عضو پایگاه مقاومت بسیج شهید فروتنیسپاه خوي با اهدا لوح و هدایایی در حضور مسئولين بسيج و هيئت امناي مسجد فاطمه الزهرا(س) اين شهرستان تجلیل شدند.

ارسال نظرات