واکنش احمد نجفی به توهین روزنامه اصلاح‌طلب به مرحوم سلحشور در گفتگو با «بسیج»:

سینما از این حاشیه سازی ها خسته است/ آثار مرحوم سلحشور در جهان اسلام موفق بوده/ مقام معظم رهبری مرحوم سلحشور را حمایت کرده اند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این که نمی شود ما با نیت شخصی در مورد یک هنرمند که از دنیا هم رفته است قضاوت کنیم حاشیه سازی برای سینمای ما خسته کننده شده است باید به هنرمندان احترام بگذاریم.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۷۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، درباره توهین روزنامه اصلاح طلب به مرحوم سلحشور گفت: اگر کارهای مرحوم سلحشور اینچنین اثر گذار نبود مقام معظم رهبری به این شکل از ایشان حمایت نمی کردند.

وی افزود: کسی که به ایشان توهین کرده توجه داشته باشد که خیلی از آثار ایشان صرف نظر از اینکه فرد توهین کننده دوست داشته باشد یا نه، در کشورهای جهان اسلام موفق عمل کرده و باید به درستی در مورد آنها قضاوت شود.

نجفی تصریح کرد: این که نمی شود ما با نیت شخصی در مورد یک هنرمند که از دنیا هم رفته است قضاوت کنیم کسی که می خواهد قضاوت درستی داشته باشد باید نتیجه کارهای ایشان را در جامعه ببیند.

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: بنده به شخصه این حاشیه سازی ها در مورد سینما را دوست ندارم حالا کدام یک از ما کار شگفت انگیزی کرده ایم که همه از هم مدام ایراد می گیریم اینکه بخواهیم برای یک هنرمند که دستش از دنیا کوتاه شده حاشیه سازی کنیم درست نیست باید احترام آنها را حفظ کنیم و به موضوعات اصلی مملکت بپردازیم.

نجفی افزود: باید احترام گذاشت و عزت این هنرمند از دست رفته را حفظ کرد وارد این ماجراها شدن واقعا برای سینمای ما خسته کننده شده است برای من که دیگر غیر قابل قبول است که برای هر فردی یک حاشیه سازی می کنند.

ارسال نظرات