یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج»:

خانواده‌ها از اثرات بدحجابی ناآگاهند

مسئول بسیج اساتید هرمزگان گفت: بسیاری از خانواده ها از اثرات بدحجابی در زندگی خود و دیگران آگاهی ندارند مسئولان آموزش کشور باید در مدارس و دانشگاه ها برنامه های دقیق و مدونی برای این موضوع داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۶۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
احسان کامرانی مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: مسئله عفاف و حجاب از مهمترین موضوعاتی است که متاسفانه در کشور ما عده ای به آن توجه ندارند.

وی افزود: نمی توان گفت یک دستگاه خاص مسئول وضعیت حجاب در کشور است همه متولیان فرهنگی، وزارتخانه ها، رسانه های جمعی، صدا و سیما، محیط های دانشگاهی و خانواده دروضعیت حجاب و عفاف نقش دارند.

مسئول بسیج اساتید هرمزگان با اشاره به اجرای طرح امنیت اخلاقی که توسط پلیس در پایتخت آغاز شده تصریح کرد: پلیس به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل می کند که نباید دوره ای باشد و ما انتظار داریم که این روند را ادامه دهد ولی این کافی نیست دیگر دستگاه ها نیز باید همکاری کنند چرا که حجاب یک مسئله اجتماعی خاص است.

کامرانی اظهار داشت: نوع نگاه به حجاب در بعضی از خانواده ها تغییر پیدا کرده و بسیاری از آنها از اثرات بدحجابی در زندگی خود و دیگران آگاهی ندارند مسئولان آموزش کشور باید در مدارس و دانشگاه ها برنامه های دقیق و مدونی برای این موضوع داشته باشند بدون برنامه نتیجه ای در این قضیه حاصل نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار