خبرهای داغ:
با شکست الهلال عربستان؛

تراکتورسازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کرد

از روز پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب از ساعت 20:05 تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه سهیل بن حمد دوحه قطر میهمان الهلال عربستان بود که با شکست 2 بر صفر این تیم، به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کند.
کد خبر: ۸۶۶۲۸۳۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، دو تیم تراکتورسازی ایران و الهلال عربستان در شرایطی به مصاف هم می رفتند که به ترتیب با 9 و 8 امتیاز در رده های نخست و دوم گروه سوم این رقابت ها قرار داشتند.

بازی از سوی بازیکنان دو تیم با احتیاط آغاز شد و در تنها موقعیت این نیمه، در دقیقه 21 بازی ضربه سروش رفیعی از راه دور با واکنش مناسب دروازه بان حریف(خالد شراحیلی) به بیرون رفت.

نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

نیمه دوم از سوی بازیکنان میزبان هجومی آغاز شد.

دقیقه 48 عربستانی ها داخل محوطه جریمه تراکتورسازی موقعیت گلزنی داشتند که ضربه سلمان فرج را محمدرضا اخباری(دروازه بان تراکتورسازی) با پای راست دفع کرد.

دقیقه 66 روی اوت دستی سینا عشوری، آلویز نانگ(بازیکن کامرونی تراکتورسازی) با ضربه سر دروازه میزبان را گشود تا نتیجه 1 بر صفر به سود تراکتورسازی شود.

دقیقه 68 ضربه کاشته یوسف سالم از پشت محوطه جریمه، با اختلاف کمی از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت.

دقیقه 69 بازیکنان الهلال از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کردند که این توپ نیز با واکنش مناسب دروازه بان تراکتورسازی دفع شد.

دقیقه 81 فرزاد حاتمی داخل محوطه جریمه الهلال موقعیتی برای گلزنی به وجود آورد که شوت این بازیکن با چسبیدن به تور دروازه شراحیلی، دومین گل تراکتورسازی را رقم زد.

دقیقه 86 عربستانی ها باز داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شدند که ضربه بازیکنان این تیم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا تراکتورسازی در یک هفته مانده به پایان رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، نخستین تیم آسیایی باشد که به دور حذفی صعود می کند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها