خبرهای داغ:
برای نخستین‌بار

مسابقات فوتبال ساحلی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی آذربایجان غربی گفت: برای نخستین‌بار مسابقات فوتبال ساحلی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۷۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امین استوار اظهار داشت: سعی داریم برای نخستین‌بار مسابقات فوتبال ساحلی را در استان آذربایجان غربی راه‌اندازی و برگزار کنیم.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی کردیم مسابقات فوتبال ساحلی رده سنی پایه برگزار شود تا با تجربیاتی که به دست می‌آوریم، لیگ بزرگسالان را با شرایط بهتری برگزاری کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر فقط در شهرستان ارومیه پنج مورد زمین فوتبال ساحلی وجود دارد و سایر شهرستان‌های استان زمین مناسب فوتبال ساحلی ندارند.

این مسئول ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا همزمان با برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات بتوانیم از بابت زیرساخت‌های این رشته نوپا در شهرستان‌های استان اقدام کنیم تا در سال پیش‌رو شهرستان‌ها نیز دارای زمین فوتبال ساحلی استاندارد باشند.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی آذربایجان غربی گفت: استان ما به دلیل شرایط جوی و آب و هوایی می‌تواند در آینده یکی از موفق‌ترین استان‌ها در این رشته باشد و در حال حاضر ما در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در داوری نماینده داریم که در مسابقات قضاوت می‌کند.

استوار با بیان اینکه برای راه‌اندازی فوتبال ساحلی نیاز به حمایت همه‌جانبه مسئولان داریم، افزود: با توجه به ناآشنا بودن بسیاری از ورزشکاران با این رشته نیاز به حمایت‌ها‌ی مادی و معنوی مسئولان استان داریم تا بتوانیم با برگزاری کلاس‌های مربیگری، داوری و همچنین تشکیل فستیوال‌های استعدادیابی پایه به رشد فوتبال ساحلی اقدام کنیم و بازیکنانی که در این رشته می‌توانند موفق باشند را شناسایی کنیم.

ارسال نظرات