خبرهای داغ:
رئیس هیئت کوهنوردی آذربایجان‌غربی:

کارگاه‌های آموزش تخصصی کوهنوردان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

رئیس هیئت کوهنوردی آذربایجان‌غربی گفت: در سال ۹۵ کارگاه‌ها و جشنواره‌های متنوع آموزشی برای کوهنوردان استان اذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۳۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمد نوبخت‌نیا در مجمع عمومی سالیانه هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان‌غربی که با حضور روسای هیئت‌های کوهنوردی شهرستان‌های استان برگزار شد اظهار داشت: هیئت کوهنوردی در سال 94 بارویکرد ویژه‌ای فعالیت خود را در آذربایجان غربی آغاز کرد که مبنای آن استفاده از افراد با سابقه و مجرب‌ بود که سبب شد فصل نوینی از فعالیت‌ها آغاز شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه آموزش صعودهای ورزشی، محیط زیست و پزشکان کوهستان از جمله کارگاه‌هایی است که در سال 94 در هیئت کوهنوردی آذربایجان‌غربی برگزار شده است.

نوبخت‌نیا بیان کرد: در طول یک سال رتبه آموزشی هئیت آذربایجان‌غربی از 21 کشوری به 11 ارتقا یافته و رسیدن به قهرمانی و آموزش صحیح اصول کوهنوردی نیز در اولویت کاری این هیئت قرار گرفته است.

در این جلسه دبیر هیئت کوهنوردی آذربایجان‌غربی نیز اظهار داشت: برگزاری اردوهای داخلی، انجام فعالیت‌های برون مرزی، آموزش و پژوهش، فعالیت‌های ورزش همگانی و فعالیت‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال 95 از سوی هیئت کوهنوردی استان است.

احسان مختار‌پور تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آمادگی جسمانی در رشته کوهنوردی، کارگاه آموزش اصول طبیعت‌گردی و کوهپیمایی برای خانواده‌ها، برگزاری دوره‌های کارآموزی مقدماتی، داوری، طراحی، برگزاری جشنواره آموزشی تمرینی بانوان و برگزاری کوهپیمایی خانوادگی با شعار گسترش فضای سبز از سایر برنامه‌های است که در دستور کار این هیئت برای اجرا در سال 95 قرار دارد.

ارسال نظرات