توسط جوان مبتکر بهابادی؛

دستگاه "بادگیر اتوماتیک فیلتر هوا" در بهاباد تولید شد+تصاویر

جوان مبتکر بهابادی موفق شد برای نخستین بار دستگاه بادگیر اتوماتیک فیلتر هوای ماشین‌آلات سنگین را در بهاباد تولید کند.
کد خبر: ۸۶۶۲۱۶۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: عباس دهقان بهابادی از تعمیرکاران اداره راه و شهرسازی بهاباد، برای نخستین بار اقدام به ساخت دستگاه بادگیری اتوماتیک فیلتر هوای ماشینهای سنیگن کرده است.

وی درباره ساخت این دستگاه اظهار داشت: در این روش بر خلاف روش سنتی، سرویسکار برای تمیز کردن فیلتر هوای ماشین آلات سنگین، در ارتباط مستقیم با فیلتر نبوده و از ابتلاء به بیماریهای تنفسی در امان می‌ماند.

دهقان تصریح کرد: با توجه به آشنائی که با کار ادوات سنگین راهسازی دارم یکی از معظلاتی که سرویس‌‌کاران ماشین‌آلات راه‌سازی با آن روبرو هستند، تمیز کردن فیلترهای هوای این ماشین آلات است که تمیز کردن این نوع فیلترها سبب مشکلات تنفسی برای آنها بوده است.

این مبتکر بهاباد ادامه داد: به همین دلیل هم من به فکر ساختن دستگاه بادگیری هواکش افتادم تا بدون دخالت انسان این کار انجام شود و با موفقیت این کار انجام شد.

این مبتکر بهابادی با بیان اینکه ساخت این دستگاه سرعت و کیفیت کار را بالا برده است، گفت: استفاده از این دستگاه کوچکترین خطری برای سلامتی سرویسکار ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما در گذشته تمیز کردن فیلتر ماشین‌آلات رابه وسیله دست انجام می‌دادیم و در زمان تمیز کردن گرد و غبار زیادی وارد ریه و بدن ما می‌شد که با ساخت این دستگاه، با هزینه صد هزار تومان بدون حضور انسان به صورت اتوماتیک فیلترها تمیز و بادگیری می‌شوند.

ارسال نظرات