رئیس مجمع بسیج شهرستان ابرکوه:

تلاش دولت و ملت در عملی شدن شعار سال/بسیج متعلق به همه است

حجت الاسلام حسینی به شعار سال اشاره کرد و افزود: نباید بگذاریم این شعار در حد شعار باقی بماند و باید با تلاش دولت و ملت به عمل و نتیجه ملموس تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۰۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ در شب میلاد امام جواد(ع)، مجمع بسیج شهرستان ابرکوه با حضور ائمه جمعه ابر کوه و مهردشت،فرمانده ناحیه ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ابرکوه ، بخشدار، برخی مسئولین و رؤسای ادارات و کارگروهین اولین مجمع بسیج شهرستان ابرکوه در سال 95 برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام تقدسی ضمن تبریک میلاد امام جواد و 13 رجب میلاد امام علی (ع) به اهمیت و فضیلت ماه رجب اشاره کرد و افزود خداوند غفار برای ورود بندگان خود به ماه میهمانی و ضیافت الله رمضان دو ماه رجب و شعبان را قرار داده است تا بندگان با بهره گیری از فیوضات آن آماده بهره برداری حداکثری از رمضان المبارک شوند.

در ادامه امام جمعه ابرکوه، رئیس مجمع بسیج شهرستان ابرکوه به شعار سال اشاره کرد و افزود: نباید بگذاریم این شعار در حد شعار باقی بماند و باید با تلاش دولت و ملت به عمل و نتیجه ملموس تبدیل شود.

حجت الاسلام حسینی یکی از راه هایی که دشمن میتواند به کشور ضربه بزند را امر اقتصاد دانست و اظهار داشت: دولت باید بتواند اقتصاد کشور را مدیریت کند و این مدیریت راهکارهایی دارد و یکی از این راه ها بستن دهان طماعان و فاسدان است و دیگر کم کرد فاصله طبقاتی در سطح جامعه که این امر بزرگترین خشت زیرین اقتصاد است.

وی به دولت مردان توصیه کرد با تمام توان در امر تحقق عملی اقتصاد مقاومتی تلاش و کوشش جهادی نمایند.

حسینی به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از مردم خواست با بصیرت و بصورت پرشور در این انتخابات حاضر شوند و به فرد اصلح رای دهند تا خدای نکرده تجربه تلخ مجلس ششم تکرار نشود.

امام جمعه ابرکوه به نقش مهم شورای محترم نگهبان در تایید و یا رد صلاحیت ها اشاره کرد و تاکید نمود باید به این شورا در خصوص بررسی صلاحیت ها فرصت بیشتری داده شود تا خروجی قابل اعتماد تری داشته باشد.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ابرکوه به نقش مهم بسیج در کشور اشاره کرد و افزود بسیج متعلق به همه است و عده ای با قصد سوء تلاش دارند آنرا در قالب طیف و گروه نشان دهند اما بسیج در واقع نیروی ارزشی و انقلابی و تحت امر ولی فقیه است و تمام قد در مقابل دشمنان و بدخواهان ایستاده و نخواهد گذاشت انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد.

وی تاکید کرد بسیج دستانی را که به قصد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی دراز شود را با قدرت قطع خواهد کرد.

در پایان کارگروه فرهنگی تشکیل و برنامه های کلی فرهنگی سال 95 توسط مسئول این کارگروه تشریح شد.


ارسال نظرات