خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش:

دشمن به دنبال دسیسه پیرامون قدرت موشکی ایران است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال دسیسه پیرامون قدرت موشکی ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۹۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حشمت‌الله ملکیان در آئین رژه ارتش که در خیابان حجت‌الاسلام حسنی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال دسیسه کردن علیه ارتش کشور ما هستند.

وی افزود: همان طور که دشمن در نخستین روزهای پیروزی انقلاب برای تضعیف ارتش توطئه می‌کرد، امروز برای کم کردن توان موشکی و دفاعی کشورمان در حال دسیسه است.

این مسئول با اظهار به اینکه قدرت موشکی کشورمان به معنای واقعی کلمه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را دچار وحشت کرده است، خاطرنشان کرد: به پشتوانه‌ نیروهای ارزشی، متعهد و انقلابی به جایگاه رفیع و والا دست پیدا کرده‌ایم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه سربازان ولایت به معنای واقعی کلمه در خدمت ملت و اسلام هستند، بیان داشت: همچنین التزام عملی و اعتقاد قلبی به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری دارند.

ملکیان روشن شدن ماهیت ضداستکباری انقلاب بعد از تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کوتاه شدن دست مستکبران عالم از کشورمان را مورد اشاره قرار داد، گفت: همچنین در طول سال‌های اخیر علیه کشورمان بارها توطئه‌چینی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در نخستین روزهای پیروزی رسیدن انقلاب ارتش هدف حملات دشمن قرار گرفته بود به طوری که به دنبال شایعه‌ پراکنی برای تضعیف این جایگاه بودند، به طوری که چنین تبلیغ می‌شد به ارتش نیاز نداریم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: خوشبختانه با آگاهی و درایت همچنین ورود یافتن به هنگام امام خمینی این توطئه خنثی شد، به طوری که اکنون ارتش کنار برادران بسیجی، سپاهی و ... در خدمت نظام و انقلاب اسلامی است.

این مسئول اظهار داشت: امروز نیز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال تضعیف قوای موشکی و دفاعی کشور ما هستند بنابراین باید ضمن حفظ هوشیاری و بصیرت رو به جلو گام برداشت.

ارسال نظرات