کن خریدار «فروشنده» فرهادی نشد

اگر فیلمی خوب نباشد در جشنواره نیست. ما سعی می کنیم بهترین برنامه را بچینیم فارغ از اینکه بهترین فیلم ها را انتخاب کنیم حال آنکه ، سیاهپوستان، کره ای یا دیگر مردمان ساخته باشند.
کد خبر: ۸۶۶۱۱۷۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، عدم حضور فیلم فروشنده اصغر فرهادی در میان آثار بخش های اصلی جشنواره 69 کن سب ساز آن شد که روابط عمومی این فیلم در خبری که برای رسانه های ارسال کرده ، به نقل از مدیر هنری این جشنواره از عدم دیده شدن این فیلم توسط برگزار کنندگان خبر دهد. البته که روابط عمومی فروشنده باز هم به نقل از مدیر هنری کن به این نکته اشاره داشته که این فیلم ظرف روزهای آینده دیده خواهد شد. اما تیری فراموکس اخیرا با ورایتی گفت و گو کرده و مدیر هنری خبر داده که این فیلم را به بخش نگاه نو اضافه می‌کند و احتمال دارد یکی دو فیلم را به به بخش رقابتی اصلی جشنواره اضافه کنند. فراموکس در چند پاراگراف بعدی این گفتگو(اینجا) بدون ذکر نام فیلم توضیح داده که امیدوراریم بتوانیم این فیلم را ببینم.

ما هنوز این فیلم را ندیده‌ایم اما کن جشنواره وابسته به جغرافیای خاصی نیست. اگر فیلمی خوب نباشد در جشنواره نیست. ما سعی می کنیم بهترین برنامه را بچینیم فارغ از اینکه بهترین فیلم ها را انتخاب کنیم حال آنکه، سیاهپوستان، کره ای یا دیگر مردمان ساخته باشند. با وجود این توضیحات می توان انتظار داشت که اگر تولید کنندگان «فروشنده» فیلم خود را برای مسئولین جشنواره ارسال کنند، در نهایت آخرین ساخته اصغر فرهادی شانس حضور در کن را پیدا کند. نکته قابل توجه این است که حتی در صورت نرسیدن فروشنده به کن ایران همچنان یک نماینده در این جشنواره سینمایی دارد.

وارونگی بهنام بهزادی به عنوان نماینده ایران در بخش نوعی نگاه به نمایش در خواهدآمد. با این حال چگونگی سازندگان فروشنده تلاش می کنند در این جشنواره حضور پیدا کنند اما اخبار اولیه حاکی از آن است به رقم تمام هیاهوهای کاذب  که در مورد آثار فرهادی وجود دارد این فیلم احتمالا در همان بخش مسابقه بین المل سینمای ایران در نهایت پخش خواهد شد.
منبع: مشرق
ارسال نظرات