عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با «بسیج»:

اظهارات ولی‌الله سیف بیان بخشی از واقعیات برجام است

سلیمی گفت: اظهارات آقای سیف بیان بخشی از واقعیات برجام است؛ او که مسئول مستقیم پرونده سوئیفت و کاملا مسلط به این پرونده و با مبادلات پولی آشناست با بیان این اظهارات اذعان می‎کند که امریکایی‎ها غیرقابل اعتماد هستند.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۳۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص اظهارات اخیر ولی‌الله سیف، رئیس بانک مرکزی ایران در مصاحبه‌ با تلویزیون بلومبرگ مبنی براینکه برجام، تا کنون تقریباً هیچ دستاورد اقتصادی برای تهران در بر نداشته است، گفت: اظهارات آقای سیف بیان بخشی از واقعیات برجام است.

سلیمی ادامه داد: آقای سیف که مسئول مستقیم پرونده سوئیفت و کاملا مسلط به این پرونده و با مبادلات پولی آشناست با بیان این اظهارات اذعان می‎کند که امریکایی‎ها غیرقابل اعتماد هستند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در این راستا باید واقعیت‎ها را با مردم گفت عنوان کرد: برخی از مسئولین ماه‎ها لاپوشانی کردند و واقعیت‎ها را به مردم نگفتند و به نظر من باید از مردم ایران عذرخواهی کنند.

نماینده مردم  محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: اقدامات ما در مذاکرات طبق فرموده مقام معظم رهبری باید متناظر می‌بود و گام به گام پیش می‎رفتیم، اما اقدامات ما خلاف این صورت گرفت؛ ما یکجا همه تعهدات خود را انجام دادیم بدون اینکه تضمین‎های لازم را بگیریم.

سلیمی در ادامه تصریح کرد: این اقدامات منشا زیاده‎خواهی‎های طرف غربی و امریکایی‎ها شده و آن خسارت محضی که رهبری معظم انقلاب در خصوص برجام فرمودند اثبات شد که امیدواریم در مسیر پیش‎رو دقت و این خسارات و غفلت جبران شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار