معاون استاندار یزد:

باید فضا را برای شکفتن هنر جوانان فراهم کنیم

معاون استاندار یزد با تاکید بر اینکه شناسایی ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف می‌تواند سبب پیشرفت یزد شود، بیان کرد: باید فضا را برای شکفتن هنر جوانان استان فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۵۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدعلی طالبی عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد اظهار داشت: این جشنواره نشان داد که برگزاری این گونه جشنواره‌ها چگونه می‌تواند ما را با ظرفیت‌های موجود در جامعه آشنا کند.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف می‌تواند سبب پیشرفت یزد شود، بیان کرد: باید فضا را برای شکفتن هنر جوانان استان فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: رویکردهایی که در دولت وجود دارد، با حمایت‌های مسئولان وزارت ارشاد و مسئولان استان، در سال‌های گذشته شاهد رشد موسیقی در استان یزد بودیم.

طالبی خاطرنشان کرد: این جشنواره با نشان دادن ظرفیت‌های موجود استان، این رسالت را بر دوش ما گذاشت که بیش از گذشته به این هنر توجه داشته باشیم.

وی افزود: استان یزد سرشار از هنرمندان در رشته‌های مختلف است و این وظیفه ماست که همان طوری که استان سرآمد در علم و فرهنگ است، در هنر هم سرآمد باشد.

ارسال نظرات