با تجلیل از برگزیدگان؛

جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد به کار خود پایان داد ‌

جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد با تجلیل از برگزیدگان در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۵۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: نخستین جشنواره استانی موسیقی کویرنشینان یزد با تجلیل از "حامد بیک" صدابردار جشنواره و از صدا‌برداران برجسته استان یزد به کار خود پایان داد.

در بخش شادمانه‌های مذهبی این جشنواره "غلامحسین نقدی"، "محمد اقبال" و "سیدعلی اصغر میرجلیلی " به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند، در بخش موسیقی زورخانه‌ای هم "علی حسین‌زاده"، "حمیدرضا فلاح" و "پوریا میرجلیلی" اول تا سوم شدند.

در بخش پژوهش این جشنواره هم از "محمدعلی عصار‌زاده" با کتاب "نغمه‌های کویری درآمدی بر موسیقی محلی اردکان" تجلیل شد.

جایزه ویژه بخش گروه نوازی سازهای کوبه‌ای به گروه "آراکس" به سرپرستی "آشنا احمدی" رسید، در این بخش گروه شور انگیز به سرپرستی "مسعود شاهدی" شایسته تقدیر معرفی شد.

در این بخش جایزه سوم گروه نوازی به گروه "صدای سکوت" به سرپرستی "میلاد دهقان"، جایزه دوم به گروه "آکند" به سرپرستی "داود تلاوت" و جایزه اول به گروه "سرمک" به سرپرستی "حامد نصیری زاده" رسید هم چنین جایزه ویژه هیئت داوران در بخش گروه نوازی پاپ به گروه "باربد" به سرپرستی "سامان قاضیان" تحویل شد.

جایزه ویژه جشنواره در زمینه آهنگ‌سازی موسیقی پاپ با تقدیر از گروه" سرمک" به "میلاد دهقان" تعلق گرفت.

در بخش موسیقی اصیل ایرانی با تقدیر از گروه "کرشمه" از میبد، جایزه سوم به گروه رندان به سرپرستی "مصطفی راغب"، جایزه دوم به گروه "میم" به سرپرستی "مجتبی حبیبی" و جایزه اول به گروه "رها" به سرپرستی "محمدصالح کریمی" رسید.

در این بخش جایزه ویژه به گروه "سنتور نوازان انوشه" به سرپرستی "امید انوشه" و جایزه آهنگ‌سازی موسیقی سنتی مشترکا به "سیدعلیرضا رستگار" و "سهیل ملاحسینی" رسید.

ارسال نظرات