آثار هنرمندان در معرفی شعائر انقلابی کافی نیست

آثاری که تاکنون در معرفی انقلاب و صدور شعارهای انقلاب تولید و منتشر شد، اثرگذاری خوبی داشت اما کافی نیست و نیازمند تلاش‌های جدی‌تر است.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۰۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰



خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: کتاب‌ها، فیلم‌ها و دیگر آثار هنری که تولید شده است توانسته اثرگذاری لازم را داشته باشد و نیاز است هنرمندان از هنر متعهد و انقلابی برای پیام‌رسانی جهانی انقلاب اسلامی بهره بیشتری ببرند.

احد جاودانی در همایش روز هنر در سالن پیامبر اعظم (ص) اداره ارشاد شهرستان نور، اظهار کرد: هنر تأثیرگذارترین ابزار محسوب می‌شود و هنرمندان می‌توانند با خلق و تولید آثار فرهنگی، هنری در حوزه‌های مختلف به‌صورت هدفمند از این ابزار بهره ببرند.

وی تصریح کرد: آثاری که تاکنون در معرفی انقلاب و صدور شعارهای انقلاب تولید و منتشر شد، اثرگذاری خوبی داشت اما کافی نیست و نیازمند تلاش‌های جدی‌تر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: آثاری که در حوزه حماسه دفاع مقدس تاکنون تولید شد تا آنجایی که توانست ارزش‌های دفاع مقدس را منتقل کند به همان میزان در زنده نگه داشتن و افزایش روحیه جهاد و شهادت و دفاع میتواند موفق باشد.

این مسئول اضافه کرد: آثار ارزشمند تولیدی هنرمندان توانست در خارج از کشور نیز دیگران را تحت تأثیر قرار دهد و این وظیفه هنرمندان را سنگین‌تر می‌کند که تلاش کنند این تأثیرگذاری گسترده‌تر و عمیق‌تر شود.

جاودانی خاطرنشان کرد: کتاب‌ها، فیلم‌ها و دیگر آثار هنری که تولید شده توانست اثرگذاری لازم را داشته باشد، اما نیاز است هنرمندان از هنر متعهد و انقلابی برای پیام‌رسانی جهانی انقلاب اسلامی بهره بیشتری ببرند.

وی در پایان گفت: ارشاد مازندران این همراهی را با هنرمندان دارد و خود را عضو مجموعه بسیج هنرمندان می‌داند تا با همکاری هم خالق آثار اثرگذار در نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها