سعید قاسمی در همایش تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره):

معیار خط امام صحیفه 22جلدی‌ست نه خاطرات/ مذاکرات بار دیگر بیانات رهبر انقلاب و قابل اعتماد نبودن آمریکائی‌ها را تائید کرد

سعید قاسمی گفت:یزد پایگاه تفکر انحرافی که آبراهام لینکلن را شهید می‌داند و از عبدالله سعودی بر اساس مباشرت با جرج سوروس وام می‌گیرد نیست و همه آنها در تفکر تشیع انحراف دارند.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۸۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی:  سعید قاسمی شب گذشته در همایش تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) با بیان اینکه بستر نفوذ برای جریان خائن صدر انقلاب هنوز وجوددارد معیار تشخیص خط امام(ره) را صحیفه 22جلدی ایشان خواند و گفت: معیار تشخیص مسیر انقلاب و خط اسلام ناب مانیسفت انقلاب یا همان صحیفه امام(ره) است.

به گزارش خبرنگار بسیج دانشجویی از یزد ،سعید قاسمی در این همایش اظهار داشت: یزد پایگاه یک تفکر انحرافی که آبراهام لینکلن را شهید می‌داند و از عبدالله سعودی بر اساس مباشرت با جرج سوروس وام می‌گیرد نیست و همه آنها در تفکر تشیع انحراف دارند.

 


 
سردار قاسمی ضمن انتقاد از رویه موجود در نظام آموزشی که در آن بر اساس دسیسه‌ای قرار نیست دانش‌آموزان امام(ره) را بشناسند اظهارداشت: این وضعیتی که از آن انتقاد داریم محصول مدعیان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی منتسب به شهداست که تاکنون در مناصب مرتبط حضورداشتند.

وی با اشاره به خط فکری امام خمینی (ره) که توانست انفجاری عظیم در دنیا به وجود آورد و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند، اظهار داشت: به‌رغم اینکه ایشان در دنیا شناخته شده هستند و بعد از ۱۴۰۰ سال از پیروزی‌ها و شکست‌های جهان اسلام، توانستند حکومت اسلامی را پایه‌گذاری کنند، امروز نسل جوان با اندیشه‌های امام(ره) آشنا نیست.

استاد دانشگاه شهید رجایی با بیان اینکه امام(ره) حرکت و قیام خود را برای مردم با تکیه‌بر دستور قرآنی «قیام مثنی و فرادی» تبیین‌نمودند، دین را بسته و راهبرد کاملی برای همه ابعاد زندگی از جمله مبارزه با استکبار توصیف‌کرد و افزود: دو روش معقول در مواجهه با انقلاب اسلامی و تشخیص این مسیر وجود دارد.


 
وی با توضیح اینکه مسیر اول اعتماد به رفیق امینی است که این راه طی‌ کرده باشد، رجوع‌به مانیفست انقلاب یعنی همان 22جلد امام(ره) را راه دوم برشمرد و افزود: بعد از انقلاب همه فعالیت‌های مذهبی دوشقه شد؛ اعلام برائت در حج به معنای کمال حج است و تمام ابعاد زندگی دارای شاخصه‌هایی مبنی‌بر تشخیص مسیر حق.

سردار قاسمی تصریح‌کرد: این دقیقا چیزی مغایر با مدل opensourceبودن طیف فکری است که اسمش را به‌دروغ اصلاح‌طلب گذاشتند.

این یادگار دفاع مقدس تاکیدکرد: برای تشخیص اسلام ناب، اسلام آمریکایی، اصول‌گرا و اصلاح‌طلب واقعی و معیار تشخیص ریشه دعوای جریانات سیاسی کشور باید به مانیفست 22جلدی امام(ره) رجوع‌کرد.



 
سردار قاسمی با اشاره به حوادث گروگان‌گیری 52جاسوس آمریکایی در 444روز و تصرف خاک آمریکا توسط عده‌ای جوان پابرهنه و معذرت‌خواهی دشمن، این حوادث را در تاریخ 200ساله‌ی آمریکا بی‌سابقه و منشا دعوای سی‌وچند سال گذشته خواند و گفت: البته بازپس‌گیری این خاک بهانه‌ای است برای نفوذ در کشور و تغییر نظام.

وی ادامه‌داد: متاسفانه امروز نه رسانه‌های ما و نه صدا و سیمای ما و نه شعر و هنر و موسیقی ما هیچ‌کدام متناسب‌ با وسعت و بزرگی این انقلاب نیست.

استاد دانشگاه شهید رجایی تصریح‌کرد: یکی از دلایلی که مقام معظم رهبری تأکید می‌کنند آمریکایی‌ها به قول خود پایبند نیستند، توافقنامه‌ای است که برای آزادی 52 اسیر تسخیر لانه جاسوسی امضا شد.

وی با اشاره به مواردی از خیانت مسئولین و ازجمله رئیس‌جمهور محبوب وقت که بعدا متواری‌ شد خاطرنشان‌کرد: بستر نفوذ برای جریانی که صدر انقلاب به ملت خیانت و پس از آن فرارکردند، هنوز هم وجوددارد.



سردار قاسمی با بیان اینکه در فتنه‌های 78 و 88 دشمن از هر قشری با هرعنوان، از سردار و آیت‌الله، تا دکتر و مهندس و استاد دانشگاه واردشد گفت: مبنای شناسایی دسیسه‌های دشمن و محور تمام وقایع، اندیشه‌های حضرت روح‌الله است؛جریان موسوم به اصلاحات هیچ قرابتی با انقلاب و مانیفست امام(ره) ندارد.

وی با اشاره به اینکه مردم یزد ثابت‌کردند یزد پایتخت ولایت فقیه است و کاری با تحریف‌کنندگان شعار «هیهات منا الذله» امام حسین(ع) به‌نام مذاکره ندارند گفت: یزد پایگاه یک تفکر انحرافی که آبراهام لینکلن را شهید می‌داند و از عبدالله سعودی بر اساس مباشرت با جرج سوروس وام می‌گیرد نیست و همه آنها در تفکر تشیع انحراف دارند.

این یادگار دفاع مقدس ضمن تشریح جریان‌شناسی موجود در کشور خاطرنشان‌ کرد: دو دیدگاه کلی در تقابل با هم وجود دارند؛ یکی قائل به اسلام ناب و دیگری اسلام آمریکایی و حد وسطی هم وجود ندارد.

وی ادامه‌داد: یک جریان دنبال فابیوس و جک‌استراو و... و دیگری دارای تفکر انقلابی است و ماحصل تفکر دوم این‌ است که علی‌رغم تجربه امضا در قطعنامه دوباره مرتکب اشتباه شدیم و می‌بینیم خزانه‌‌ داری آمریکا رفع تحریم‌ها را مشروط اعلام می‌کند.

سردار قاسمی در پایان با انتقاد از پنهان‌کاری مسئولان مذاکره‌ کننده هسته‌ای گفت: متاسفانه نه‌ تنها مردم بلکه نمایندگان آنان نیز از چند وچون مذاکرات بی‌اطلاعند و دقیقا نمی‌دانند ما چه‌چیزهایی دادیم و چه‌چیزهایی گرفتیم و این مذاکرات بار دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی‌بر قابل اعتماد نبودن آمریکائی‌ها را تائید کرد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات