خبرهای داغ:
مدیرکل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان‌غربی:

پیشرفت و گام نهادن در مسیر توسعه بدون امنیت کاری بیهوده است

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان‌غربی گفت: پیشرفت و گام نهادن در مسیر توسعه، بدون امنیت، محال و کاری بیهوده است.
کد خبر: ۸۶۶۰۳۹۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، داود غفارپور در دیدار با رئیس بسیج ادارات آذربایجان غربی که در راستای افزایش تعامل و هم‌افزایی بین نهادهای حکومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی مبنی بر افزایش همکاری‌ نهادهای انقلابی با دستگاه‌های دولتی آذربایجان غربی در سال جدید، راهکارهای لبیک به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب را در استان مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی با اشاره به حساسیت و اهمیت شرایط و مشکلات اقتصادی کشور در حال حاضر، تصریح کرد: سال 95 با نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده و بدون شک برای انجام اقدامات عملیاتی و جهادی در این عرصه، هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، امری ضروری است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان‌غربی با اشاره به ضریب بالای امنیت در سایه نظام جمهوری اسلامی در استراتژیک‌ترین و در عین حال ناامن‌ترین منطقه جهان، افزود: براساس واقعیت‌های موجود، ایران دارای توانایی‌های بالقوه بوده و فرصت مناسبی برای تبدیل شدن به قطب تولید به منظور صادرات به کشورهای همسایه و منطقه با بازاری بیش از 370 میلیون نفر جمعیت را داراست.

این مسئول ادامه داد: پیشرفت و گام نهادن در مسیر توسعه، بدون بدون امنیت، محال و کاری بیهوده است.

غفارپور با اشاره به پیش شرط‌‌های توسعه و لزوم تقسیم وظایف در بین تمام نهادها و دستگاه‌های متولی، گفت: ارگان‌های نظامی با توجه به نیرو و ظرفیت‌های هر کشور، در زمان صلح علاوه بر حفظ آمادگی نظامی خود برای تضمین استقرار صلح و ثبات، در بخش‌های دیگری که دولت صلاح می‌داند، وارد عمل می‌شوند و در مسیر توسعه و آبادانی کشور، نقش‌های مهمی ایفا می‌کنند که ما نمونه‌های بسیاری را در این سطح سراغ داریم.

در ادامه این دیدار علی هاشمی رئیس بسیج ادارات آذربایجان غربی نیز ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز، بر آمادگی نهاد متبوع خود برای هرگونه فعالیت و همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و از مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی دعوت کرد تا در مجمع عالی بسیج استان آذربایجان غربی که در 30 فروردین سال جاری با موضوع شعار سال برگزار خواهد شد، حضور یابد.

وی ابراز امیدواری کرد که کمیته اقتصاد مقاومتی ذیل شورایعالی بسیج کارکنان ادارات در استان، به ریاست نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان تشکیل شود.


ارسال نظرات