شهردار اشکذر:

شروع عملیات احداث سالن ۵۰۰نفری آمفی تئاتر اشکذر در یک ماه آینده

شهردار اشکدر در مصاحبه با خبرنگار اشکذر خبر از عملیلات ساخت سالن آمفی تئاتر اشکذر در یک ماه آینده خبر داد و افزود:این مجموعه در طرحی که به تایید شورای شهر و شهرداری رسیده است دارای سه سالن با زیربنایی بالغ بر 1200متر میباشد.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۰۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، شهردار اشکذر از عملیلات ساخت سالن آمفی تئاتر اشکذر در یک ماه آینده خبر داد و افزود: به همت آقای کلانتریان خیر خوش نام اشکذری قرار شده است عملیات ساخت سالن آمفی تئاتر اشکذر در ماه آینده شروع شود.

"مهدی جعفری پور”ادامه داد: این مجموعه در طرحی که به تایید شورای شهر و شهرداری رسیده است دارای دوسالن سرپوشیده ویژه عموم و کودک و یک سالن سرباز با زیربنایی بالغ بر ۱۲۰۰متر میباشد.

وی در ادامه به ظرفیت این سالن ها اشاره کرد و افزود:سالن اصلی آمفی تئاتر به گنجایش ۵۰۰نفر است که باتمام امکانات ساخته خواهد شد و در کنار این سالن یک سالن کودک با ظرفیت ۱۰۰ نفر و سالن سرباز با ظرفیت ۱۲۰۰نفر ساخته میشود.

وی پارک بزرگ شهر اشکذر را مکان قرار گیری این سالن اعلام کرد و افزود: ان شاالله در ماه آیند کلنگ ساخت این مجموعه به زمین خواهد خورد و عملیات ساخت آن انجام میشود.

گفتنی است در حال حاضر شهرستان اشکذر با جمعیتی بیش از ۳۰هزار نفر دارای یک سالن دویست آمفی تئاتر میباشد که در تمام همایش های شهرستان صدای جوانان را از کمبود مکان در آورده است ونه تنها فرصت میزبانی رویدادهای بزرگبلکهبهره‌برداری از مشارکت بالای مردم از برنامه‌های فرهنگی را می‌گیرد.

ارسال نظرات