مدیرکل ورزش و جوانان یزد:

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه"سه دقیقه با ورزش" تمدید شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به استقبال خوب از جشنواره ملی فیلم کوتاه "سه دقیقه با ورزش"، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۹۹۲۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مسعود شریعتی در بازدید از دبیرخانه جشنواره سه دقیقه با ورزش اظهار داشت: جشنواره سه دقیقه با ورزش که با گستره ملی برگزار می‌شود، مورد استقبال خوب تهیه کنندگان و فیلم‌سازان قرار گرفته است.

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش با بیان این مطلب که روند ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره همچنان در حال پیگیری است، گفت: از سوی تهیه کنندگان، کارگردانان و هنرمندان سراسر کشور درخواستهای زیادی برای تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: این درخواستها و همچنین تداخل زمان برگزاری این جشنواره با چند جشنواره ملی دیگر، سبب شد که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 15 مرداد ماه تمدید شود.

شریعتی با بیان این مطلب که تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در سفر وزیر ورزش و جوانان به یزد مورد تایید معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان هم رسیده، گفت: با تمدید این زمان، هنرمندان سراسر کشور می‌توانند فیلمهای کوتاه خود را تا 15 مرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی به این جشنواره ارزیابی و مورد داوری قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: فیلمهای منتخب از نظر داوران این جشنواره در روزهای 24 و 25 شهریور اکران می‌شوند.

تسنیم/

ارسال نظرات