رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان زنجان:

برگزاری نمایشگاه آشنایی و معرفی مشاغل بومی در زنجان

نمایشگاه آشنایی و معرفی مشاغل بومی در کارخانه کبریت زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۷۰۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در راستای آشنا سازی دانش آموزان با مشاغل بومی استان بازدید خانوادگی از نمایشگاه هفته مشاغل انجام می شود.

حمید بهبودی افزود: نمایشگاه آشنایی و معرفی مشاغل بومی استان در محل کارخانه کبریت زنجان از روزهای یک تا هفتم اردیبهشت ماه برپا می شود.

وی اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه با همکاری دستگاههای متولی انجام می شود که فرصتی را برای دانش آموزان فراهم می آورد تا بتوانند با مشاغل بومی استان خود آشنا شوند.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: هدف اصلی این نمایشگاه علاوه بر آشنا سازی دانش آموزان ایجاد محیطی است که والدین نیز در کنار فرزندان خود قرار گرفته و بتوانند در هدایت تحصیلی و شغلی فرزندان خود موثر باشند.

وی خاطرنشان کرد: احیای مشاغلی که امروزه نیز می توانند بخشی از نیروی کار استان را به خود جذب کنند از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است که به مدت یک هفته در محل کارخانه کبریت زنجان برگزار می شود.

بهبودی افزود: این نمایشگاه به صورت ورک شاپ برگزار می شود که در آن دانش آموزان در قالب کارگاه آموزشی به طور عملی با مراحل مختلف یک حرفه آشنا می شوند.

ارسال نظرات