جانشین فرمانده سپاه استان البرز؛

مجموع بسیج و هنرمند یک مجعون گرانبها برای اسلام است/ بصیرت مهمترین ویژگی شهید آوینی بود

سردار مولایی گفت: از مجموع بسیج و هنرمند یک معجون گرانبها برای اسلام به وجود می آید که در گاهی مواقع کاری که قلم می تواند در برابر دشمن انجام دهد از عهده اسلحه خارج است.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۳۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار سید یوسف مولایی در تجمع 500 نفر از هنرمندان استان البرز که صبح امروز در کانون جوانان سپاه برپاشد، از جمع بسیج و هنرمند به یک معجون گرانبها یاد کرد و اظهار داشت: در بعضی مواقع کاری که قلم در برابر دشمن می کند شاید اسلحه نتواند.

وی افزود: امروزه استکبار در جهت تثبت ارزش های غربی سینما درست می کندو ده ها هزار فن و ورش را به جهت دستیابی به اهداف خود بکار می برد.

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه آنچه می تواند یک حرکت را ماندگار کند هنر است خاطر نشان کرد: هنر است که می تواند نقش ایفا کند و قرآن نیز که موجب شده اسلام اینگونه رشد کند یک هنر محسوب می شود چراکه کتابت یک نوع هنر می باشد.

وی به توصیف برخی ویژگی های شهید آوینی اشاره کرد و گفت: حضرت آقا از این شهید به سید اهل قلم یاد کردند چراکه دارای شخصیتی منحصر به فرد بودند .

سردار مولایی یکی از ویژگی های این شهید بزرگوار را کاربرای خدا دانست و افزود: شهید آوینی قبل از انقلاب نیز هنرمند بود ولی مسئله ای که مهم است این می باشد که این شهید همه چیز را کنار گذاشت و فقط برای خدا کار کرد.

وی بصیرت را از دیگر ویژگی های این شهید عنوان کرد و گفت: کلامش نافذ بود و هرجمله اش می توانست حرکتی را ایجاد کند و باید گفت کار شهید آوینی زینبی بود و قصد داشت بر مردم ایثار، تفکر و شجاعت شهدا را نشان دهد که در نهایت نیز در این راه خون خود را فدای انقلاب اسلامی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها