واکنش پژمان‌فر به تحریف سخنان توکلی توسط اصلاح‌طلبان در گفتگو با «بسیج»:

رسانه‌های اصلاح‌طلب بنگاه دروغ‌پراکنی شده‌اند/وزارت ارشاد بخشی از این پازل است/هیات نظارت برخورد کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با‎بیان اینکه اگرچه امروز وزارت ارشاد خود بخشی از این بنگاه‎های شایعه‌پراکنی است تاکید کرد: در این خصوص جلسه شورای نظارت بر مطبوعات باید تشکیل شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۳۹۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به تحریف اظهارات احمد توکلی در رابطه تخلف دولت روحانی و نسبت آن به دولت قبل توسط روزنامه‎های اصلاح‌طلب تصریح کرد: امروز روزنامه‎های زنجیره‎ای کارکرد اطلاع رسانی ندارند و عملکرد آنها بر اساس تخریب و تبدیل به بنگاه‎های دروغ‌پراکنی شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: هماهنگی‎های گسترده‎ای بین این روزنامه‎ها و شبکه‎های بیگانه وجود دارد که همه با یک محتوا بوق شایعه‌پراکنی شدند و جریان امپراطوری رسانه‎ای استکبار در داخل کشور یک حرکت تخریبی گسترده‎ای را در داخل کشور عهده‌دار شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با‎بیان اینکه اگرچه امروز وزارت ارشاد خود بخشی از این بنگاه‎های شایعه‌پراکنی است تاکید کرد: در این خصوص جلسه شورای نظارت بر مطبوعات باید تشکیل شود و هیئت نظارت بر مطبوعات نیز قطعا با این دروغ رسانه‎ای و روزنامه‎هایی که قلب می‎کنند و دروغ می‎گویند و تهمت می‎زنند با اشد مجازات برخورد کند.

پژمانفر در خاتمه خاطرنشان کرد: ما نیز در کمیسیون فرهنگی حتما این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

ارسال نظرات