به مناسبت هفته کارگر:

برگزاری مسابقات ورزشی در زنجان

مسابقات ورزشی به مناسبت هفته کارگر در زنجان
کد خبر: ۸۶۵۹۳۱۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه پنجم تا 11 اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است گفت: هر سال در این ایام برنامه‌های مختلفی اجرایی می‌شود.

مجتبی بازرگان افزود: طبق برنامه امسال نیز برنامه‌های هفته کارگر با رویکرد شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا جلسات هماهنگی با حضور اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر برگزار شده است،اظهار کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری برنامه‌های ورزشی انجام شده است.

بازرگان همچنین از برگزاری نشست خبری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: برگزاری دیدار نمایندگان کارگران و کارفرمایان با مسئولان ارشد شهرستان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته کارگر اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از دیدار مسئولان با خانواده شهدای کارگر همچین حضور منسجم جامعه کارگری شهرستان در نماز جمعه خبر داد و گفت: حضور مسئولان شهرستان در واحدهای کارگری و دیدار با بیماران کارگر و اهدای گل به کارگران نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته خواهد بود.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی در بین کارگران واحدهای کارگری و برگزاری مسابقه فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته کارگر است.

وی با بیان اینکه در هفته کارگر سالن ورزشی کارگران دندی نیز افتتاح خواهد شد، گفت: این مراسم روز 11 اردیبهشت‌ماه افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات