خبرهای داغ:

ماهواره بر ذهن و روان کودکان آثار نامطلوب دارد

خبرگزاری بسیج: معاون امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در نخستین نشست همایش اولیا و مربیان کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 تبریز در سال 95، استفاده خانواده از ماهواره را تهدیدی بزرگ بر کودکان و نوجوانان دانست و گفت: ماهواره بر ذهن و روان کودکان و نوجوانان آثار نامطلوب دارد.
کد خبر: ۸۶۵۹۱۵۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غفار ملکی با اشاره به بی توجهی برخی خانواده ها به تهدیدهای ماهواره، افزود: متاسفانه خانواده ها تربیت فرزندان خود را در اختیار ماهواره و رسانه های بیگانه قرار داده و به عواقب بعدی آن نیز اهمیت نمی دهند که بیشتر این مسائل به علت ناآگاهی است.

اين آسيب شناس اجتماعي بلوغ زودرس را از تبعات این رسانه برای کودکان و نوجوانان خواند که خانوداه ها باید نسبت به این مسئله اهمیت خاصی قائل باشند.

ملکی ادامه داد: میزان ارتباطکلامی طبق نظر کارشناسان 15 تا 17 دقیقه است که این مسئله موجب از هم گسستگی خانواده ها شده و اعضای آن ها برای جلب محب به دیگر افراد در جامعه پناه می برند که ممکن است عواقب بدی به دنبال داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به راهکارهای برای مقابله با این دجال واره، آشنا کردن خانوادها با احکام شرعی(احکام نگاه) و آسیب‌های ماهواره و جایگزین کردن برنامه های متنوع را از جمله این راهکارها برشمرد که به مقابله با هجمه فرهنگی دشمن کمک می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها