خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان:

رسانه‌های بیگانه و سینمای هالیوود به دنبال فریب دادن جهانیان هستند

مسئول بسیج جامعه زنان در سومین جشنواره اسوه‌های «صبر و مقاومت» که در ارومیه برگزار شد، گفت: هالیوود به‌دنبال شیفته کردن ملت‌ها به فرهنگ غرب است و رسانه‌های بیگانه به ویژه هالیوود یک تصویر وارونه درباره چگونگی وضعیت زنان غربی برای بانوان مناطق مختلف دنیا ترسیم می‌کند.
کد خبر: ۸۶۵۸۹۸۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مینو اصلانی در سومین جشنواره اسوه‌های «صبر و مقاومت» در ارومیه اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه و سینمای هالیوود به دنبال فریب دادن جهانیان است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه به ویژه هالیوود یک تصویر وارونه درباره چگونگی وضعیت زنان غربی برای بانوان مناطق مختلف دنیا ترسیم می‌کنند، ادامه داد: به این ترتیب دنبال شیفته کردن ملت‌ها به فرهنگ غرب هستند.

اصلانی خاطرنشان کرد: یک خبرنگار خارجی به نام فرانسیس جوآنا از این دسیسه پرده برمی‌دارد و عنوان می‌کند که «هالیوود به دنبال ترسیم یک چهره زیبا، شیک و مرفه از زن اروپایی است، در حالی که ما با قرص‌های آرام‌بخش به خواب می‌رویم».

مسئول بسیج جامعه زنان بر ضرورت الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) توسط اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان تأکید کرد و افزود: در حالیکه حضرت محمد(ص) برای ولادت ایشان چهل شبانه روز عبادت کرده‌اند و چهار بانوی بهشتی نیز حضرت خدیجه(س) را در زمان تولد همراهی کرده‌اند که نشان‌دهنده جایگاه رفیع این بانو است.

اصلانی با اشاره به فرازهایی از بیانات حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه «زن مربی جامعه» است، بیان داشت: در صورتی که بانوان از وظیفه تربیتی و انسان‌سازی خود غفلت کنند طبق گفته بزرگان تلاش همه انبیای الهی به هدر می‌رود.

وی به نقش اولیای الهی برای تربیت انسان‌ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مادران باید به معنای واقعی کلمه برای تربیت نسل سالم، متدین، فرهیخته و مومن همت کنند تا اینکه نسل جدید مقابل آسیب‌ها مقاوم باشند.

وی با بیان اینکه زنان غربی از نعمت همسری و مادری خود را محروم کرده‌اند، گفت: در کشورهای غربی مادران برای جا نماندن از خوش‌گذرانی‌ شبانه خود حاضر به فرزندکشی یا از دست دادن اولاد خود و سپردن آنها به پلیس و پرورشگاه می‌شوند.

اصلانی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام حجاب را مهم‌ترین معضل زنان دانسته‌اند و برهنگی را برای نشاط اجتماعی، سیاسی و شادابی روحی تجویز می‌کنند، افزود: سوئد به عنوان یکی از بی‌بندوبارترین کشورها است ولی آمار خودکشی در آن بالا بوده که جای سوال است این نسخه نجات‌بخش چرا در مورد ملت خودشان کارگر نبود.

مسئول بسیج جامعه زنان ضمن اشاره به فرمایشات بزرگان و علمای اسلام مبنی بر اینکه زن غربی و شرقی به هیچ عنوان نمی‌تواند یک الگو ی شایسته باشد، بیان داشت: باید با الهام گرفتن از بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س) در همه عرصه‌ها بانوان حضور پیدا کنند.

ارسال نظرات