فرمانده انتظامي شهرستان زنجان:

دستگير دو سارق منزل در زنجان

با كار اطلاعاتي پليس دو سارق منزل شناسائي و دستگير شدند.
کد خبر: ۸۶۵۷۸۲۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به اهميت آموزش همگاني در كاهش جرائم گفت: با كار اطلاعاتي پليس دو سارق منزل شناسائي و دستگير شدند.

سرهنگ ايرج خاني پور افزود: فرهنگ سازي و ارتقاء آگاهي شهروندان درخصوص مسائل اجتماعي ،انتظامي و ترافيکي از طريق ارائه آموزش هاي همگاني از اولويت هاي كاري پليس زنجان در سال جاري محسوب مي شود.

وي ادامه داد: دو نعمت بزرگ الهي كه همه بايد قدردان آن باشيم نعمت سلامتي و امنيت است و توسعه همه جانبه جوامع در سايه سار امنيت پايدار شكل مي گيرد.

اين مقام مسئول تاكيد كرد:امنيت بدون مشاركت اقشار مختلف جامعه محقق نمي شود و پليس به تنهايي قادر به تامين امنيت مطلوب در جامعه نخواهد بود كه اميد است همانند سال قبل شهروندان پليس را در اجراي ماموريت هاي خود كمك كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از دستگيري دو سارق منزل خبر داد و گفت:با اطلاع پليس از سرقت منزلي ، موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت و با كار اطلاعاتي صورت گرفته يك نفر در اين زمينه شناسائي و دستور بازداشت وي صادر شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در يك اقدام ضربتي متهم در حوالي ميدان ارتش دستگير و پس از انتقال به كلانتري در بازجويي هاي فني به جرم خود با همدستي يكي از دوستان خود اعتراف كرد.

خاني پور افزود: همدست اين سارق نيز در منزلش دستگير و كليه اموال مسروقه نيز از متهمان كشف شد.

وي در راستاي پيشگيري از سرقت منزل به شهروندان توصيه كرد:

- در زمان عوض شدن مستأجر قبلي، حتماً توپي قفل درب هاي ورودي و اصلي را تعويض كنيد.

- از نگهداري وجوه نقد و طلاجات زياد در منزل و در يک مکان مشخص و ناامن خودداري كنيد.

- سوابقي از مشخصات و جزئيات اموال با ارزش خود را تهيه تا در زمان سرقت بتوان از آن استفاده کرد.

- تا حد امكان از خالي گذاشتن منزل خودداري و براي اطمينان بيشتر ، بر روي ديوارها، كليه پنجره ها و نقاط قابل نفوذ مانند نورگير، پاسيو و ... حفاظ محكم و مقاوم نصب كنيد.

- چنانچه در اطراف محل زندگي شما خانه هاي خالي از سكنه و نيمه ساز وجود دارد از منزل خود مراقبت بيشتري به عمل آوريد.

- پيش از شناسائي کامل از ورود افرادي که بعنوان مامور نيروي انتظامي ، دارايي ، شهرداري ، کارگر خدماتي ، مامور آب ، برق ، تلفن ، گاز و ... به منزل شما مراجعه مي کنند ممانعت و در صورت حصول اطمينان فقط اجازه ورود به محدوده مورد نياز را به ايشان بدهيم

ارسال نظرات