واکنش طبیب زاده به اظهارات کری در گفتگو با «بسیج»:

هدف امریکا خلع سلاح آرمانی در کنار خلع سلاح دفاعی ایران است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امریکایی‎ها از ابتدا نیز می‎دانستند که جمهوری اسلامی ایران با ایدئولوژی اسلامی و دینی خود به دنبال بمب هسته‎ای نبوده و نخواهد بود ازهمین رو این مسئله را بهانه قرار دادند تا با ایران باب مذاکره بازکنند.
کد خبر: ۸۶۵۷۷۸۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
زهره طبیب زاده عضو کمیسیون  آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص اظهارات اخیر وزیر امور خارجه امریکا در شورای همکاری خلیج فارس اظهار داشت: با توجه به آنچه که از ابتدای برجام مطرح شده بود و همه دلسوزان نظام  هم این را به صراحت اعلام کرده بودند مشخص است که هدف امریکا از بحث هسته‎ای ایجاد باب تحت فشار گذاشتن جمهوری اسلامی ایران برای عدول از ارزشهای انقلابی و دینی او و تغییر حکومت ایران و تغییر معیارهای ارزشی حاکمیت بوده است.

طبیب زاده ادامه داد: امریکایی‎ها خواستار یک حکومت سکولار و کاملا دست نشانده و مطیع در ایران هستند که منافع آنها را تامین کند نه اینکه در منطقه با مقاومت همراه شود و حمایت کند و سیاست‎های ایران در مقابل سیاست‎های اتخاذ شده ظالمانه امریکاست.

عضو کمیسیون  آموزش مجلس در ادامه بیان کرد: امریکایی‎ها از ابتدا نیز می‎دانستند که جمهوری اسلامی ایران با ایدئولوژی اسلامی و دینی خود به دنبال بمب هسته‎ای نبوده و نخواهد بود ازهمین رو این مسئله را بهانه قرار دادند تا با ایران باب مذاکره آن را بازکنند، ازین رواز ابزار تحریم استفاده و ایران را تحت فشار قرار دادند و تست کردند و دراین تست نیز کاملا موفق شدند؛ یعنی وادادگی نیروهای دولتی در حال حاضر به آنها نشان داد که با این ابزار می‎توانند جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهند تا باب مذاکره در مورد برجام 2 و 3 و4 که آقای روحانی از آن سخن گفتند باز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد:  این باب مذاکره امریکایی‎ها  نیز در واقع به منظور خلع سلاح اعتقادی و آرمانی جمهوری اسلامی ایران در کنار خلع سلاح دفاعی است.

طبیب زاده با بیان اینکه  تداوم آرمان‎های انقلاب را سلاح‏‎های دفاعی ایران تضمین می‎کند گفت: شعارهای انقلاب اسلامی باید در سایه قوای دفاعی ایران داده شود؛ جمهوری اسلامی  زمانی می‎تواند روی آرمان‎های خود بایستد که توان دفاعی داشته باشد و بتواند از خود دفاع کند و دشمن را از تهاجم به ایران پشیمان کند و این مهم نیز محقق نمی‎شود مگر اینکه یک اقتدار نظامی و دفاعی در ایران در منطقه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: امروز که ایران دارای توانمندی دفاعی است عربستان سعودی و شیخ نشین‎های سعودی برای جمهوری اسلامی شاخ و شانه نشان می‎دهند و علیه ایران و نظام و انقلاب اظهارنظر می‎کنند، وای به روزی که توان نظامی کشور ضعیف شود.

عضو کمیسیون  آموزش مجلس در خاتمه تاکید کرد: ازین رو اظهارات صریح جان کری دقیقا همان گرایی است که آقای روحانی در مورد اجرای برجام 2و 3  بعد از اجرای موفقیت‎آمیز برجام یک داده بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار