خطیب جمعه تفت:

اقتصاد مقاومتی ایران را واکسینه خواهد کرد/ آمریکا را با بد عهدی هایش می شناسیم

امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: متاسفانه آمریکا را به بد عهدی می شناسیم و خواهیم شناخت و امروز می بینیم که دشمنان ما به بهانه موشکی وارد شده اند و اما ملت و کشور ما در حفاظت امنیت خود از هیچ چیزی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۶۴۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ضرورت اقدام عمل و عمل حقیقی در زمینه اقتصاد مقاومتی، گفت: ما باید از جامعه و مردم مصرف گرا به جامعه و مردم تولید کننده تبدیل شویم تا بتوانیم اقتصادمقاومتی را به ظهور برسانیم.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری، حمایت و استقبال از سرمایه گذار را یکی دیگر از مبانی مهم اقتصادمقاومتی دانست و گفت: ما باید از سرمایه و سرمایه گذاران به بهترین نحو استقبال کنیم.

وی با پیشنهاد راه اندازی گروهی به عنوان اقدام و عمل اقتصادمقاومتی در تفت، اظهارداشت: مردم نباید منتظر دولت، مجلس و مسئولان باشند بلکه باید خود مردم وارد عرصه شدند و نگذارند این توصیه مهم که اقتصاد ما را واکسینه خواهد کرد.

خطیب جمعه تفت با اشاره با سالروز ملی شدن هسته ای گفت: همه تلاش های شبانه روزی و خون دادن دانشمندان هسته ای منجر به ملی شدن صنعت هسته ای شد.

وی افزود: نکته مهمی که وجود دارد این است که مذاکره کنندگان کشور ما به دنیت فهماند که انرژی هسته ای حق مسلم و واقعی ایران است.

امام جمعه تفت تاکید کرد: هرچند همانگونه که رهبری فرمودند در برجام بدعهدی هایی را دیدیم اما ما در مقابل تمام زورگویی ها و بدعهدی ها خواهیم ایستاد و در عین حال به مذاکره و ارتباط با دنیا اعتقاد داریم.

حجت الاسلام غفوری اذعان داشت: متاسفانه آمریکا را به بد عهدی می شناسیم و خواهیم شناخت و امروز می بینیم که دشمنان ما به بهانه موشکی وارد شده اند و اما ملت و کشور ما در حفاظت امنیت خود از هیچ چیزی دریغ نخواهد کرد.

خطیب جمعه تفت با اشاره به سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی، اذعان داشت: روح شهیدآوینی با هنر پیوند خورده بود، یعنی هم به معنای عرفی هنرمند بود و هم به لحاظ معنایی، هنرمند به تمام معنا بود؛ امروز متاسفانخ توجه به هنر ارزشی کم شده است و به کسانی که حتی بویی از هنر نبرده اند، بها داده می شود.

وی همچنین فضیلت های ماه رجب و مناسبت های این ماه را یادآور شد و اذعان داشت: طبق روایت پیامبر(ص) هرکس سه روز از ماه رجب را روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می شود.

IMG_8372IMG_8378IMG_8380IMG_8382IMG_8387IMG_8389IMG_8390IMG_8393IMG_8400

ارسال نظرات